تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۳
کد خبر: ۱۳۱۴۹۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
استاندار خوزستان خبر داد:
تلاش برای اجرایی شدن خط آهن اهواز به شهرکرد
استاندار خوزستان گفت: به طور جدی پیگیر اجرایی شدن راه آهن اهواز به شهرکرد که ایذه هم جزو آن است، هستیم
استاندار خوزستان گفت: به طور جدی پیگیر اجرایی شدن راه آهن اهواز به شهرکرد که ایذه هم جزو آن است، هستیم.

غلامرضا شریعتی اظهار کرد: در مسیر جاده ایذه تلاش های خوبی در حال انجام است و روز گذشته پیگیری کردیم تا جاده هفتکل به ایذه چهار خطه شود، ایذه به دهدز نیز در حال چهار خطه شدن است.

وی در ادامه خبر داد: بیمارستان باغملک که سال ها پروژه اش راکد بود با پیگیری های لازم دوباره فعال شده است.

استاندار خوزستان افزود: همچنین پمپ بنزین میداوود فعال شده و بیمارستان ایذه نیز در حال ساخت است که امیدوارم به سرعت پیش برود.

شریعتی بیان کرد: راه و شهرسازی استان در راه های روستایی بعضا در حال کار کردن است و برای بحث آب شرب مردم ایذه در حال تلاش هستیم که لوله های آن خریداری شده و امیدواریم از لحاظ آب شرب نیز مشکلات آنها حل شود.

وی عنوان کرد: در زمینه کشاورزی اقداماتی صورت گرفته تا ۵۶ هزار هکتار از اراضی باغملک، ایذه، مسجدسلیمان و هفتکل زیر کشت آبی برود. البته هنوز نهایی نشده ولی کار در مسیر افتاده و امید می رود با تمهیدات اندیشیده شده بخشی از عقب ماندگی هایی که نسبت به ایذه و باغملک شده، جبران شود.

استاندار خوزستان یادآور شد: به طور جدی پیگیر اجرایی شدن راه آهن اهواز به شهرکرد که ایذه هم جزو آن است، هستیم که در گردشگری و اقتصاد این شهر تحولاتی را ایجاد می کند. این طرح جزو قول های رئیس جمهور به مردم چهارمحال و بختیاری است که به همراه مسئولان این استان پیگیر اجرایی شدن هر چه سریعتر آن هستیم.
مرجع / مـهـر
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
امیر چراغی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۵
0
1
سال های سال دیده نشدن، سبب تشکیل چهره ای بسیار محروم برای مردم دو منطقه ایذه و باغملک و همچنین روستاهای اطراف آنها شده است. این در حالی که این دو منطقه از لحاظ پتانسیل های طبیعی، تاریخی، فرهنگی، کشاورزی، معدن و ... شرایط مناسبی دارند و با توجه می توان سبب تحول چشمگیر و رفع محرومیت از این دو منطقه شد.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۵
0
0
دروغ میگه
:
:
:
آخرین اخبار