تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۶
کد خبر: ۱۳۱۵۱۶
تعداد نظرات: ۵ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیران ناکارآمد خوزستان به جلسه شورای اداری و تامین استان فرا خوانده می‌شوند
مسؤولان ناکارآمد به جلسات شورای اداری و تامین استان فرا خوانده خواهند شد و اگر نتوانند نسبت به مشکلات پاسخ‌گو باشد با استاندار جهت عزل کردن وی رایزنی خواهیم کرد
فرمانده سپاه ولیعصر (عج) استان خوزستان گفت: مسؤولان ناکارآمد به جلسات شورای اداری و تامین استان فرا خوانده خواهند شد و اگر نتوانند نسبت به مشکلات پاسخ‌گو باشد با استاندار جهت عزل کردن وی رایزنی خواهیم کرد.

حسن شاهوارپور در حاشیه حضور خود در شهرستان ماهشهر با اشاره به مشکلات موجود در این منطقه به عنوان قطب اقتصادی کشور اظهار کرد: انسان از اینکه از این مشکلات در این منطقه سخن بگوید سر درد می‌گیرد، بیداد محرومیت در بعضی از مناطق این شهرستان فراوان است.

وی با بیان اینکه کاش این منطقه قلب اقتصادی لقب نداشت افزود: با دیدن این وضعیت تاسف‌بار و محرومیت‌ها و وجود صنایع کاش این منطقه صنعتی لقب نداشت.

فرمانده سپاه ولیعصر (عج) استان خوزستان با اشاره به مدیران پروازی در این منطقه تصریح کرد: تعداد زیادی از کارکنان غیر بومی هستند.

شاهوارپور تاکید کرد: باید اقدامی انجام داد تا عدالت نظام در همه نقاط استان خوزستان اجرا شود، از این‌رو افرادی که بخواهند از وضعیت موجود سوءاستفاده کنند مردم آن را نخواهند پذیرفت.

وی با اشاره به کم‌کاری برخی از مدیران گفت: برخی از افراد با نام دولت و نظام و با شعار خدمت به مردم در ادارات مسؤول می‌شوند ولی برای بررسی مشکلات و انجام کارها در ماه یکبار به محل کار خود مراجعه می‌کنند.

شاهوارپور با بیان اینکه این اقدام مسؤولان یک جنایت به مردم رنج دیده است خاطرنشان کرد: اقدامی که این قبیل مدیران انجام می‌دهند بدتر از ضد انقلاب است، زیرا تکلیف ضد انقلاب‌ها مشخص است و با اسلحه جواب اسلحه‌کشی را می‌گیرد.

وی ادامه داد: برخی از افراد با اقدامات خود لای چرخ نظام چوب می‌گذارند و با این اقدامات خود می‌خواهند نظام را به صورت ناکارآمد نشان دهند و باعث نا امیدی مردم شوند.

فرمانده سپاه ولیعصر (عج) استان خوزستان با بیان اینکه مسؤولان به جلسات شورای اداری و تامین استان فرا خوانده خواهند شد تا پاسخ‌گو باشند تصریح کرد: اگر یک مسؤول و یا مدیر‌کل نتواند در جلسه جواب دهد و نسبت به مشکلات پاسخ‌گو باشد با استاندار جهت عزل کردن این این مدیران بی‌کفایت رایزنی خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه مردم نباید تاوان بی عرضه بودن مسؤولان را بدهند عنوان کرد: این مسائل است که در افکار بسیجی و انقلابی جای دارد، نه اینکه با حضور در خیابان‌ها ایجاد هرج و مرج شود.

شاهوارپور در پایان تاکید کرد: مدیریت‌ها باید در جهت کاشتن مشکلات مردم باشد.
مرجع / فـارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۵
بهرام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۵
2
1
سردار سرفراز نظام سلام .جانا سخن از دل و زبان ما گفتی خداوند به شما توفیق دهد .
ایرانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۵
4
1
اگر سپاه نبود کشور هم نبود.
خوزستان سرزمین اب و افتاب
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۵
0
1
انشالله که اینکار صورت بپذیرد الان میراث فرهنگی خوزستان دقیقا مثال حرفای شماست جناب سردار هم مدیر پروازی است و هم ناکارامد وهم بی ... امیدواریم که بتوانید از حیف و میل بیت المال و تضییع حقوق خوزستان جلوگیری کنید
میراثبان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۵
1
1
اگر سپاه نبود کشور را هم نبود . جناب سردار ما 60 نفریم که بعد از دو سال از میراث فرهنگی استان به خاطر کم کاری و سوءمدیریت و بی تحرکی ایشان اخراج شدیم امیدوارم با تغییر در این حوزه و انتصاب مدیری پر انرژی ما و خانواده هایمان را نجات دهید تا حالا یکبار موفق به دیدار با ایشان نشدیم
فرهنگی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۵
0
3
قابل توجه استاندار جوان تا به عمق فاجعه پی ببرد و مدیران فرسوده و مسن و بی انگیزه را زودتر عوض کند و رودرواسی را کنار بگذارد و باند استاندار قبلی را برکنار کند
:
:
:
آخرین اخبار