تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۹
کد خبر: ۱۳۱۵۳۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
زمان اعلام نتایج آزمون دستیاری به تعویق افتاد
رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت از به تعویق افتادن نتایج آزمون دستیاری پزشکی خبر داد
رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت از به تعویق افتادن نتایج آزمون دستیاری پزشکی خبر داد.

دکتر محمدحسین پورکاظمی، با اعلام این خبر اظهار داشت: به‌دلیل برگزاری برگزاری آزمون دستیاری پزشک خانواده در روز جاری و همچنین به دلیل بررسی اعلام بخشی از نتایج آزمون دانشنامه فوق تخصصی، امکان اعلام نتایج نهایی چهل‌وسومین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی در زمان اعلام‌شده فراهم نیست.

وی در ادامه تصریح کرد: تمامی تلاش خود را می‌کنیم که نتایج نهایی آزمون دستیاری پزشکی اوائل هفته آینده و در یکی از روزهای شنبه یا یک‌شنبه بر روی سایت سنجش آموزش پزشکی قرار گیرد.

رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت در پایان خاطرنشان کرد: در آزمون دستیاری پزشکی امسال ۶ هزار و ۷۹۰ نفر مجاز به انتخاب رشته شدند که از این تعداد سه هزار و 390 نفر پذیرفته خواهند شد.

پیش از این قرار بود نتایج نهایی چهل‌وسومین آزمون دستیاری پزشکی اواخر این هفته اعلام شود.
مرجع / ایسنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
DENMARK
|
۰۲:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۷
0
0
موسسات کنکور 2-3 ساعته رتبه و نمره حدود 500.000 نفر را می دهند. این تاخیرات خبر از یکی از دو دلیل زیر میدهد:
1) اینکه سنجش پزشکی علیرغم اینکه از ماهها پیش در اخباراعلام نموده است که امسال ما در 5 زیر گروه رتبه اعلام می کنیم، اما قادر به نوشتن برنامه کامپیوتری برای این مساله حتی با گذر چندین ماه نبوده است.زیرا امسال هر فرد حق انتخاب 100 رشته محل را داشته و همچنین سهمیه های آزاد و مناطق محروم و ایثارگران محترم در کنار 5 زیر گروه مذکور محاسبات انتخاب کد رشته محل را پیچیده تر کرده است. این نگرانی وجود دارد که برنامه مذکور دچار اشکالاتی باشد و نتایجی رندم بیرون بدهد. (دوستان فارغ التحصیل رشته کامپیوتر به این مساله مطرح شده واقفند)
2) دلیل دیگر این تاخیر می تواند تغییر و جابجایی در اسامی افراد قبول شده در کد رشته ها باشد. همانطور که در سالهای پیش نیز نمونه های مشابه آن دیده شده است.
به هر حال گمان می رود اکثر متقاضیان مخصوصا با رتبه های خوب با نتایج تکان دهنده ای که اصلا انتظارش را ندارند روبرو خواهند شد.
ناشناس
|
DENMARK
|
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۷
0
0
من با رتبم در دانشگاههای تراز اول علوم پزشکی کشورقبول میشم. ولی نمیدونم چرا دائما استرس دارم که اولا برنامه کامپیوتری سازمان سنجش آموزش پزشکی یه وقت اشتباه کنه، ثانیا تجربیات تلخ و حواشی آزمون های قبل و نتایج مشکوک اون دوباره تکرار بشه
:
:
:
آخرین اخبار