تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۶
کد خبر: ۱۳۱۵۸۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
انتقاد از کم شدن اعتبارات آموزش و پرورش خوزستان
امام جمعه شوش با انتقاد از کاهش اعتبارات امسال استان خوزستان در مقایسه با سال گذشته، گفت:این کاهش در حالی است که اعتبارات برخی استان های کشور سه برابر بودجه استان خوزستان افزایش یافته است
امام جمعه شوش با انتقاد از کاهش اعتبارات امسال استان خوزستان در مقایسه با سال گذشته، گفت:این کاهش در حالی است که اعتبارات برخی استان های کشور سه برابر بودجه استان خوزستان افزایش یافته است.

حجت الاسلام سیدمحمد امام درخطبه های این هفته نمازجمعه شوش گفت:گفته می شود که اعتبارات استان به ویژه در بخش آموزش و پرورش، کاهش یافته و به گفته مدیرکل آموزش وپرورش استان، بودجه امسال این اداره کل برای خرید گچ تحریر نیز کفاف نمی دهد.

وی از مسولان استان خوزستان به ویژه نمایندگان مجلس شورای اسلامی خواست، به بودجه استان بی تفاوت نبوده و با توجه به فراوانی مشکلات استان، در این خصوص تمهید و تدبیر کنند.

حجت الاسلام امام در ادامه سخنانش با اشاره به دیدار رهبر انقلاب با مسئولان ستاد سرشماری عمومی نفوس و مسکن در سال 95، افزود:معظم له در آن دیدار آمار و اطلاعات دقیق، متمرکز و علمی را پایه اصلی در تصمیم گیری کارآمد برای کشور خواندند و خطاب به مردم خاطرنشان کردند همه مردم باید به طور جدی در این طرح مهم مشارکت کنند.

امام جمعه شوش افزود: رهبر معظم انقلاب در این دیدار اختلاف آماری مراکز آماری را بلای بزرگ برشمردند.

امام جمعه شوش در فراز دیگری از سخنانش، عید غدیر را عید ولایت و امامت و از مهم ترین اعیاد اسلامی دانست و اظهار کرد:یکی از دلایل مهم عید غدیر مساله ولایت و امامت است زیرا طبق روایت امام رضا(ع) خداوند دین اسلام را با ولایت امیرالمومنین علی(ع) کامل کرد.

امام جمعه شوش افزود: پیامبر اکرم(ص) در روز غدیر کمالات بی نظیر حضرت علی(ع) را بر شمرد و جانشینی او را بر همگان اعلام کرد.

وی همچنین در پایان سخنانش، سالروز درگذشت آیت الله ابوالقاسم خزعلی عالم انقلابی، مفسرقرآن، عالم مجاهد، پدر بزرگوار شهید و روشنگر بصیر را گرامی داشت.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار