تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۳
کد خبر: ۱۳۱۶۱۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون شرکت ملی فراورده های نفتی:
مراحل طراحی ارتقاء کیفیت پالایشگاه آبادان رو به پایان است
مراحل طراحی ارتقاء کیفیت پالایشگاه آبادان رو به پایان بوده و تامین مالی طرح نیز انجام شده است که انتظار داریم از نیمه دوم امسال عملیات اجرایی آن آغاز شود
معاون شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران گفت:مراحل طراحی ارتقاء کیفیت پالایشگاه آبادان رو به پایان بوده و تامین مالی طرح نیز انجام شده است که انتظار داریم از نیمه دوم امسال عملیات اجرایی آن آغاز شود.

شاهرخ خسروانی دیگر برنامه شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی را ارتقای کیفیت تولید پالایشگاه ها اعلام کرد و افزود:مراحل طراحی ارتقای کیفیت پالایشگاه آبادان رو به پایان بوده و تامین مالی طرح نیز انجام شده است که انتظار داریم از نیمه دوم امسال عملیات اجرایی آن آغاز شود.

معاون شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی تصریح کرد:با اجرای این طرح، تولید نفت کوره پالایشگاه آبادان به میزان قابل توجهی کاهش می یابد.

خسروانی از برنامه ریزی برای ارتقای کیفیت چهار پالایشگاه خصوصی خبرداد و گفت: با اجرایی شدن این طرح ها، تولید نفت کوره آنها به زیر ١٠ درصد می رسد.

خسروانی با اشاره به تکمیل زنجیره توزیع بنزین یورو ٤ در هشت کلانشهر کشور اعلام کرد: با تلاش های صورت گرفته و با استفاده از پتانسیل های تولید، زنجیره توزیع فرآورده های نفتی بنزین و نفت گاز براساس استانداردهای روز اروپا را در هشت کلانشهر کشور ایجاد کردیم.

وی افزود: با ایجاد مسیرهای ارتباطی و مخازن اختصاصی برای توزیع بنزین و نفت گاز یورو ٤، هشت کلانشهر تهران، اصفهان، شیراز، اراک، تبریز، کرج، مشهد و اهواز را تحت پوشش کامل نفت گاز و بنزین یورو ٤ قرار دادیم.

معاون شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران ادامه داد: توزیع در هفت شهر بعدی در دستور کار قرار گرفته که در برخی از شهرها توزیع آزمایشی بنزین یورو ٤ آغاز شده که با تکمیل زنجیره توزیع و تثبیت شرایط به طور عمومی اطلاع رسانی خواهد شد.

وی گفت: هم اکنون روزانه ٢٢ میلیون لیتر بنزین یورو ٤ در هشت کلانشهر کشور توزیع می شود.

خسروانی با بیان این که ظرفیت تولید بنزین یورو ٤ به ٢٦,٣ میلیون لیتر در روز رسیده است، اظهارکرد: هم اکنون روزانه ٢٢ میلیون لیتر بنزین یورو ٤ در هشت کلانشهر کشور توزیع می شود.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار