تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۵
کد خبر: ۱۳۱۶۳۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
برگزاری انتخابات هیات رییسه شورای شهر اهواز؛
رییس شورای شهر اهواز انتخاب شد
جلسه انتخاب هیات رییسه شورای شهر اهواز امروز برگزار و هوشنگ شیرمردی با کسب 13 رای به عنوان رییس جدید شورای شهر اهواز انتخاب شد
جلسه انتخاب هیات رییسه شورای شهر اهواز امروز برگزار و هوشنگ شیرمردی با کسب 13 رای به عنوان رییس جدید شورای شهر اهواز انتخاب شد.

در جلسه انتخابات هیات رییسه شهر اهواز که امروز(27 شهریورماه) با حضور اسماعیل ارزانی، فرماندار اهواز و کلیه اعضای شورا در صحن علنی شورای شهر برگزار شد؛ هوشنگ شیرمردی حجت الاسلام و المسلمین کاظم سواری به عنوان کاندیدای ریاست شورا در آخرین سال فعالیت شورای چهارم معرفی شدند.

 پس از رای‌گیری، هوشنگ شیرمردی با کسب 13 رای از مجموع 21 رای، به عنوان رییس شورای شهر اهواز انتخاب شد.  سواری، دیگر کاندیدای این انتخابات نیز 6 رای را کسب کرد و دو عضو شورا نیز رای سفید دادند.

در این انتخابات، زیبا صالح‌پور و علی ناصری، دو عضو شورا به عنوان کاندیدای نایب رییسی شورای شهر معرفی شدند که ناصری با 11 رای به عنوان نایب رییس انتخاب شد و صالح‌پور 10 رای کسب کرد.

همچنین جمشید سلحشور و زیبا صالح‌پور کاندیدای منشی اول هیات رییسه بودند که صالح‌پور با 11رای به عنوان منشی اول انتخاب شد، سلحشور نیز 9 رای کسب کرد و یک رای نیز باطل اعلام شد.

پس از آن، سلحشور با 13 رای به عنوان منشی دوم انتخاب شد و کاظم سواری، پیش از رای‌گیری انصراف داد. عاشور سواری‌پور نیز با 15رای به عنوان خزانه‌دار انتخاب شد. سواری‌پور تنها کاندیدای خزانه‌داری بود. همچنین آذر زمان‌پور با 16رای سخنگوی شورای شهر شد.

گفتنی است ؛ دو جلسه انتخاب هیات رییسه شورای شهر اهواز در دو هفته گذشته به دلیل حاضر نشدن گروهی از اعضای شورا و به حد نصاب نرسیدن تعداد اعضا لغو شده بود.

پس از ادامه اختلاف میان دو گروه اعضای شورا بر سر کاندیدای ریاست و همچنین پایان مهلت شورای شهر برای برگزاری جلسه انتخاب هیات رییسه، جلسه امروز (شنبه) با دعوت فرماندار اهواز و با حضور وی در شورای شهر برگزار شد.

انتخاب هیات رییسه شورای شهر سالانه برگزار می‌شود. رامی علاسوند، رییس دوره یک‌ساله قبل شورای شهر بود و امسال، آخرین سال فعالیت شورای چهارم است.
مرجع / ایسنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۷
0
7
خدا شر این شوراها را از سر ملت کم کند . این شوراها به جز بدبختی برای مردم چیزی نداشته است .
:
:
:
آخرین اخبار