تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۸
کد خبر: ۱۳۱۷۸۱
تعداد نظرات: ۴ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس کمیسیون انرژی مجلس:
روند اختصاص بودجه در کشور عادلانه نیست
رئیس کمیسیون انرژی مجلس گفت: روند اختصاص بودجه در کشور عادلانه نیست و ما در این حوزه نیازمند شفافیت بیشتر هستیم
روند اختصاص بودجه در کشور عادلانه نیسترئیس کمیسیون انرژی مجلس گفت: روند اختصاص بودجه در کشور عادلانه نیست و ما در این حوزه نیازمند شفافیت بیشتر هستیم.

فریدون حسنوند اظهار داشت: نگاه ما به توسعه کشور، باید عادلانه و متناسب با نیازهای شهرستان‌ها و پس از بررسی جوانب مختلف و مربوط به  آن باشد.

وی افزود: متاسفانه در طول سال‌های اخیر، روند بودجه نویسی و اختصاص اعتبارات بخش‌های مورد نیاز به خصوص در محور شهرستان اندیمشک عادلانه نبوده و نیازهای این شهرستان  در حوزه‌های مختلف به خوبی رفع و تأمین نشده است.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: ما باید در بخش  تنظیم بودجه نویسی و اختصاص اعتبارات مالی، به شفافیت و رعایت قانون بیش از گذشته توجه داشته باشیم و بیش از هر چیز، تأمین نیازهای شهروندان را در این حوزه مورد توجه قرار دهیم.

وی گفت: یکی دیگر از مشکلات موجود در شهرستان، عدم نیاز سنجی و وضع قوانین نا مناسب در شورای برنامه ریزی استان بوده که این مقوله، سبب عدم اختصاص اعتبار مورد نیاز، بخش‌های مختلف شهری شده است.

حسنوند بیان کرد: ما در این حوزه، باید به قوانینی که مجلس وضع و تصویب کرده توجه داشته باشیم چرا که، ملاک عمل ما در این باره مجلس بوده و تمام دستگاهای اجرایی شهری و استانی باید به آن، پایبند باشند.

وی افزود: باید برخی از محدودیت‌هایی که شورای برنامه ریزی استان در باب اختصاص اعتبار وضع و تنظیم کرده است اصلاح شود، تا شاهد اختصاص عادلانه این اعتبارات  و رفع محرومیت و توسعه بخش‌های مختلف شهری باشیم.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: متاسفانه علی رغم تاکید قانون به اختصاص  و تأمین اعتبار مورد نیاز طرح‌های عمرانی با پیش رفت بیش از 80 درصد، هنوز طرح‌های نیمه تمام زیادی در شهرستان باقی مانده است که شورای برنامه ریزی و مسئولین استان باید نسبت به رفع این نیاز مردم اندیمشک توجه ویژه داشته باشند و مشکلات گذشته و عدم اختصاص بودجه سال‌های قبل از جبران کنند.

وی گفت: این طرح‌ها در بخش صنعت و روستایی شهرستان نیمه تمام به حال خود رها رها شده‌اند و به همین جهت مسئولان محلی و استانی با توجه به صرف اعتبارات مالی گسترده برای اجرای این طرح‌ها، باید برای تأمین نیازهای آن‌ها مطابق قانون و در کم‌ترین زمان ممکن وارد عمل شوند.
مرجع / تسنیم
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
United States of America
|
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۸
0
1
رئیس کمیسیون انرژی مجلس گفت: روند اختصاص بودجه در کشور عادلانه نیست
برادر عزیزم
جناب اقای حسنوند
همه ما خوزستانی ها میدانیم منتهی باید حضرتعالی و دیگر نمایندگان پی گیر باشید تا ان شاء الله باب فرجی حاصل گردد
علیرضا ابدالی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۸
0
1
تمام این حرفها و سخنان جالب رو مردم بطورکامل میدونند!به نوعی گوشمان پر پر است جناب رئیس نماینده !نماینده ها هم بهتره بجای اینکه همش رو آنتن باشند و روی موج رسانه ها فکری به حال مردم بکنند
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۱
0
0
دلیلش بی لیاقتی نمایندگان است
حسن نیتیان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۱
0
0
چرا نمایندگان خوزستان در این خصوص ساکت می نشینند؟
:
:
:
آخرین اخبار