تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۶
کد خبر: ۱۳۱۹۱۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رییس پلیس راهور خوزستان:
شهرداری اهواز 50 درصد در مرگ هوادار فولاد مقصر است
رییس پلیس راهور خوزستان با اشاره به حادثه جان باختن یکی از هواداران تیم فولاد در مسیر منتهی به ورزشگاه غدیر اهواز گفت: در خصوص ضرورت ایمن‌سازی بزرگراه منتهی به ورزشگاه غدیر به شهرداری اهواز بارها تذکر داده‌ایم ولی اقدامی انجام نشده است
رییس پلیس راهور خوزستان با اشاره به حادثه جان باختن یکی از هواداران تیم فولاد در مسیر منتهی به ورزشگاه غدیر اهواز گفت: در خصوص ضرورت ایمن‌سازی بزرگراه منتهی به ورزشگاه غدیر به شهرداری اهواز بارها تذکر داده‌ایم ولی اقدامی انجام نشده است.

سرهنگ قاسم قدرتی با تسلیت جان باختن این هوادار که روز جمعه برای تماشای دیدار تیم‌های فولاد و پدیده به ورزشگاه غدیر رفته بود،  اظهار کرد: از مدت‎ها پیش به دلیل نواقصی که در ایمنی بزرگراه منتهی به ورزشگاه غدیر وجود دارد، پیش‎بینی بروز چنین حادثه‎ای را می‎کردیم.

وی افزود: از این‎ رو در چند مرحله موضوع را با شهرداری اهواز در میان گذاشته و از آن‎ها خواسته بودیم که برای حفظ ایمنی تردد شهروندان، میان این بزرگراه نرده کار گذاشته شود تا امکان عبور برای عابران پیاده از عرض بزرگراه وجود نداشته باشد و عابران از مسیر امن زیر پل تردد کنند.

رییس پلیس راهور خوزستان با تاکید بر لزوم ایمن‎سازی مسیر ورزشگاه غدیر افزود: همچنین تقاضای نصب سرعت‎گیر و چراغ چشمک‎زن و ایجاد گذرگاه عابر پیاده را نیز به‌صورت کتبی به شهرداری داده بودیم زیرا احتمال بروز تصادفات ناگواری از این دست را می‎دادیم اما متاسفانه این موارد عملی نشده است.

وی با بیان این‌که در این حادثه، شهرداری 50 درصد در مرگ هوادار فولاد مقصر است، اظهار کرد: عملی نشدن این موارد از سوی شهرداری، موجب از دست رفتن جان یک نوجوان شده است. در این زمینه با رییس پلیس راهور اهواز مشورت و تصمیمی مناسب اتخاذ خواهیم کرد.

جمعه شب گذشته پس از دیدار فولاد برابر پدیده مشهد که در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار شد، "سجاد خادمی" هوادار نوجوان فولاد در راه بازگشت از ورزشگاه، در بزرگراه منتهی به منطقه کیانشهر اهواز در اثر برخورد خودروهای عبوری دچار سانحه شد و جان باخت.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار