تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۴
کد خبر: ۱۳۱۹۵۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حواشی دیدار استقلال خوزستان و پیکان
دیدار تیم های استقلال خوزستان و پیکان تهران با حاشیه هایی همراه بود
دیدار تیم های استقلال خوزستان و پیکان تهران با حاشیه هایی همراه بود.

دیدار تیم های استقلال خوزستان و پیکان تهران در هوای صاف و آفتابی و دمای 38 درجه سانتیگراد اهواز برگزار شد.

پیش از آغاز بازی رحیم زهیوی، پیمان شیرزادی و مهدی مومنی از استقلال خوزستان به سمت مجید جلالی رفتند و از وی جهت حضور در بازی رخصت گرفتند.

یک دقیقه سکوت به دلیل درگذشت علی سبک تکین، داور بین المللی کشور که سه روز پیش در یک سانحه رانندگی درگذشت، اعلام شد.

از ورود خودروی حامل خبرنگار و تصویربردار برنامه نود به درون ورزشگاه جلوگیری شد.

سیداکبر پورموسوی، سرمربی استقلال خوزستان تیمش را در این دیدار با سه دفاع مرکزی و با سیستم جدید ۲-۵-۳ راهی میدان کرده بود.

در نیمه اول تمام عکاسان و تصویربرداران در پشت دروازه پیکان تهران مستقر شده بودند که در نوع خود جالب بود.

نیمه نخست مسابقه با تساوی بدون گل پایان یافت.

در دقیقه 65 مسابقه پس از آنکه تعویض تیم پیکان از سوی گوینده ورزشگاه اعلام شد، صدای این گوینده به همراه خنده های او که در حال صحبت با اطرافیانش بود به دلیل روشن بودن میکروفون وی در کل ورزشگاه پخش شد که این موضوع خنده تماشاگران حاضر در ورزشگاه را هم به همراه داشت.

در دقیقه ۷۰ بازی تعداد تماشاگران حاضر در ورزشگاه ۳۰۰ نفر اعلام شد.

در دقیقه ۷۴ بازی کرنر ارسالی بازیکنان پیکان طی یک رفت و برگشت به گادوین منشا بازیکن تعویضی این تیم رسید که او نیز با یک ضربه دقیق گل اول را برای شاگردان مجید جلالی به ثمر رساند.

چند دقیقه بعد نیز بازهم گادوین منشا روی پاس در عمق بازیکنان پیکان این بار با شیخ ویسی تک به تک شد و با یک ضربه بغل پای آرام دروازه استقلالی ها را برای بار دوم گشود.

در دقیقه ۸۷ حسن بیت سعید از استقلال خوزستان روی یک حرکت انفرادی از جناح چپ خود را در موقعیتی عالی قرار داد و پس از، یک حرکت در عرض با یک ضربه دقیق گل اول را برای آبی پوشان به ثمر رساند و اختلاف را به حداقل رساند.

در دقیقه 90 بازی نیز دو بازیکن از تیم پیکان دچار مصدومیت شدند که پیکانی ها توپ را به اوت زدند. استقلالی هم که معتقد بودند پیکانی ها در حال تلف کردن وقت هستند، پس از آغاز بازی، بازی جوانمردانه را رعایت نکردند و پورقاز توپ را مستقیم به روی دروازه پیکان ارسال کرد که همین توپ پس از برخورد به شاگردان جلالی وارد دروازه پیکان شد.

بعد از تساوی بازی هم تماشاگران حاضر در ورزشگاه علیه سرمربی پیکان شعارهایی سر دادند.

تساوی بازی باعث شد درگیری بین بازیکنان پیکان و کادرفنی استقلال خوزستان به وجود بیاید.

اما این پایان کار نبود و پیکانی ها که مصمم بودند به پیروزی برسند به شدت روی دروازه استقلال فشار وارد کردند تا این که در دقیقه 95 توسط امیرحسن صادقی به گل سوم رسیدند.

بازیکنان پیکان که سر از پا نمی شناختند مقابل نیمکت استقلال خوزستان به شادی پرداختند که همین حرکت آن ها باعث شد میان کادرفنی دو تیم درگیری به وجود بیاید و طی این درگیر قاضی بازی، کمک مربی تیم پیکان را از بازی اخراج کرد.
 
این بازی در نهایت با نتیجه 3 بر 2 به سود شاگردان جلالی به پایان رسید تا پیکانی نخستین برد خود را در فصل جاری تجربه کنند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار