تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۳
کد خبر: ۱۳۱۹۷۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
همزمان با عید غدیر خم و در قالب پروژه های اجتماعی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی
مجتمع ورزشی نیشکر و نخستین مدرسه هوشمند روستایی خوزستان به بهره برداری رسید
فعالیت های اجتماعی شرکت کشت و صنعت نیشکر دهخدا با کسب مجوز های لازم از شرکت توسعه نیشکر آغاز شده است و هم اکنون مدرسه دهخدا شماره 3 ، سومین مدرسه ای است که در راستای این سیاست ها توسط شرکت به بهره برداری می رسد
مجتمع ورزشی نیشکر و نخستین مدرسه هوشمند روستایی خوزستان به بهره برداری رسیدخوزنیوز: عصر روز گذشته و همزمان با عید غدیر خم دو پروژه مدرسه دهخدا 3 و فاز دوم مجتمع ورزشی شرکت توسعه نیشکر  به بهره برداری رسیدند.

به گزارش خبرنگار خوزنیوز سلیمانی فر معاون اجرایی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی  در مراسم افتتاح مجتمع ورزشی نیشکر گفت: این مجتمع در مساحت 5100 مربع وبا هدف ارتقای سطح سلامت و پوشش اوقات فراغت کارکنان شرکت و شهروندان ساخته شده است.

مجتمع ورزشی نیشکر و نخستین مدرسه هوشمند روستایی خوزستان به بهره برداری رسیدسلیمانی فر ادامه داد : مجتمع چند منظوره نیشکر با کاربری ورزشی، تفریحی و فرهنگی امکان برگزاری مسابقاتی همچون زمین فوتسال، والیبال، بسکتبال، و هندبال را دارد . همچنین برگزاری جشن ها و مناسبت های خاص نیز در کاربری این مجتمع در نظر گرفته شده است . سالن های بدنسازی و تنیس روی میز نیز از دیگر امکانات این مجتمع است که به تنوع و کیفیت خدمات آن افزوده است.

وی افزود: در ساخت و تجهیز این مجتمع از بهترین امکانات موجود استفاده شده است . کفپوش های استفاده شده در مجتمع مورد تایید فدراسیون های جهانی والیبال هندبال و بستکبال و جزو بهترین برند های جهانی هستند و مشابه آنان در مسابقات جهانی المپیک ریو و مسابقات آسیایی تاشکند به کار گرفته شده است.

معاون اجرایی شرکت توسعه نیشکر گفت: خوزستان همواره در بسیاری رشته های ورزشی پیشگام بوده است و ورزشکارانی زیادی با نام خوزستان برای کشور افتخار آفریده اند. امیدواریم که افتتاح این مجتمع در عید غدیر خم طلیعه ای خوش برای توسعه ورزش خوزستان باشد و بتوانیم با رفع کمبود ها، امکان افتخار آفرینی بیشتری را فراهم آوریم.

امکانات ورزشی و رفاهی شرکت ها را در اختیار عموم قرار گیرد

استاندار خوزستان نیز در این مراسم با تبریک فرا رسیدن عید غدیر خم گفت: با افزایش سرانه ورزشی در استان امکان خدمت رسانی و دسترسی جوانان استان به امکانات ورزشی بیشترخواهد بود و تبع آن امکان بروز استعدادهای ورزشی نیز افزایش می یابد.

وی با اشاره به ورزشگاه ساخته شده در شرکت توسعه نیشکر گفت: این ورزشگاه با ابعاد بین المللی بنا شده است و ظرفیت ورزشی بیشتری را برای استان ایجاد می کند . با بهره برداری از این مجتمع در کنار استخر سرپوشیده، قابلیت استان برای میزبانی از بازی های مختلف بیشتر و بیشتر می شود. امیدواریم این اتفاق در میان شرکت های دیگر نیز تکرار و خدمات بیشتری از سوی شرکت ها به مردم ارایه شود.

مجتمع ورزشی نیشکر و نخستین مدرسه هوشمند روستایی خوزستان به بهره برداری رسید

شریعتی ادامه داد: ابعاد، تجهیزات و کف پوش های این سالن از استاندارهای بین المللی برخوردارند و کار عمرانی آن نیز در مدت قابل قبولی به پایان رسیده است. ساخت این مجتمع در مدت 12 ماه و با استاندارد بالا نشان از توان کاری و اجرایی و مدیریتی استان است. تمامی تجهیزات و نیروهای لازم در ساخت مجتمع تا حد امکان از درون استان تامین شده اند. این امر موجب ایجاد اشتغال و چرخش اقتصاد در استان می شود که جای تقدیر دارد.

استاندار خوزستان گفت: شرکت توسعه نیشکر با گذر از برخی مشکلات و با مدیریت مناسب و زمان بندی درست توانسته است به سود دهی برسد و گردش مالی خوبی را در استان ایجاد کند . ما از مسوولان شرکت تقاضا می کنیم که در امور آموزشی و اجتماعی استان را یاری کنند به روند ارایه این خدمات بیش از پیش ادامه دهند.

وی تاکید کرد: انتظار ما این است که شرکت های بزرگ مستقر در استان به کمک سازمان ورزش و جوانان و استانداری خوزستان بیایند و امکانات ورزشی و رفاهی را توسعه و در اختیار عموم قرار دهند. این شرکت ها که منشا خدمات اقتصادی در استان هستند باید تعهدات خود را در زمینه ورزش نیز عملی کنند و امکان استفاده مردم از این امکانات را فراهم کنند . به این نحو یک رابطه دو طرفه ایجاد خواهد شد و از یک سو منابع استان در اختیار شرکت ها قرار می گیرد و از سوی دیگر فعالیت شرکت ها در راستای خدمت به مردم خواهد بود.

نخستین مدرسه هوشمند روستایی خوزستان به بهره برداری رسید

مجتمع ورزشی نیشکر و نخستین مدرسه هوشمند روستایی خوزستان به بهره برداری رسیدمدیر عامل شرکت کشت و صنعت نیشکر دهخدا در مراسم گشایش نخستین مدرسه هوشمند روستایی استان گفت: فعالیت های اجتماعی شرکت کشت و صنعت نیشکر دهخدا با کسب مجوز های لازم از شرکت توسعه نیشکر آغاز شده است و هم اکنون مدرسه دهخدا شماره 3 ، سومین مدرسه ای است که در راستای این سیاست ها توسط شرکت به بهره برداری می رسد.

مدیر عامل شرکت کشت و صنعت نیشکر دهخدا گفت: کار ساخت این مدرسه از اوایل تیرماه سال‌جاری در روستای مراونه 2 شروع شد و این مدرسه در اوایل مهر سال 95 به بهره‌برداری ‌رسیده است. این مدرسه 6 کلاسه با هزینه ی 8 میلیارد ریالی ، در زمین 1400 متر مربعی و با زیربنای 435 متر مربع ساخته و تجهیز شده است . در این مدرسه حدود 100 تن از دانش آموزان ما تحصیل خواهند کرد و امیدواریم در بلند مدت تلاش های ما به بار بنشیند و از میان این دانش آموزان افراد شایسته موفقی به اجتماع تحویل داده شود.

کریمی زند ادامه داد: ما معتقد هستیم هر صنعت و شرکت بزرگی که در یک منطقه ایجاد می‌شود کار آن فقط به تولید ختم نمی‌شود بلکه یک سری مسؤولیت‌های اجتماعی و فرهنگی هم دارد و مسؤولیت نسبت به محیط پیرامون و مردمی که در اطراف شرکت در حال زندگی کردن هستند مسؤولیت سنگینی است. در همین راستا حدود 2 میلیارد تو مان در امور راه سازی و پل سازی در روستاهای اطراف هزینه شده است که خوشبختانه بازخورد خوبی نیز از سوی روستاییان عزیز داشته ایم.

مجتمع ورزشی نیشکر و نخستین مدرسه هوشمند روستایی خوزستان به بهره برداری رسید

  باید در امر مدرسه سازی همت کنیم

استاندار خوزستان همچنین با حضور در روستای مروانه 2 و افتتاح دبستان 6 کلاسه دهخدا 3 در این روستا گفت: هرچند که افتتاح یک مدرسه کار استاندار نیست و معمولا در افتتاح های اینچنینی یک استاندار حضور نمی یابد اما اهمیت بحث مدرسه سازی و آموزش و پرورش به گونه است که باید از این امور تقدیر و تمجید کرد. همه ما باید به آموزش کودکان توجه داشته باشیم تا مسایل را به صورت اساسی و پایه ای دنبال کنیم.

وی ادامه داد: خوشبختانه خوزستان پس از رتبه تهران در رتبه نخست را در امر خیرین مدرسه ساز دارد. ما نیز از شرکت توسعه نیشکر برای ورود به مدرسه سازی و توجه به این امر تقدیر می کنیم و انتظار داریم که شرکت توسعه نیشکر این روند را در دیگر مناطق استان نیز پیگیری کند.

وی ادامه داد: ما باید در امر مدرسه سازی همت کنیم. متاسفانه در برخی مناطق استان دختران ما به دلیل بعد مسافت و مسایل فرهنگی امکان ادامه تحصیل را ندارند. در میان این دختران استعدادهای زیادی هستند که باید به انها رسیدگی شود و امکان ادامه تحصیل آنان را نیز فراهم کرد.

وی یادآور شد: هم اکنون بیش از نیمی از قبولی های کنکور سراسری از میان دختران هستند و این نشان از توان و استعداد موجود آنان است . ما در قبال این استعدادها مسوولیم و باید فراهم آوردن امکانات عدالت را در مورد نیز آنان فراهم آوریم .

وی در پایان گفت: فعالیت های شرکت توسعه نیشکر در امور اجتماعی و آموزشی جای تقدیر دارد و امیدواریم با الگو گیری از این اقدامات، رقابت در میان سایر شرکت های استان برای خدمات رسانی به شهروندان ایجاد شود.

در پایان این مراسم نیز کاظمی فرماندار شهرستان باوی با تقدیر از اقدامات و خدمات شرکت توسعه نیشکر گفت: شرکت نیشکر خدمات خوبی را به مردم ارایه داده است : ساخت این مدرسه با سرعت و کیفیت بسیار عالی جای تقدیر دارد. علی رغم اینکه شهرستان های اطراف ما از سیل 95 خسارت دیدند در این منطقه به کمک شرکت توسعه نیشکر توانسیم سیل را مهار کرده و زمین های خود را از خظر سیل مصون نماییم.

مجتمع ورزشی نیشکر و نخستین مدرسه هوشمند روستایی خوزستان به بهره برداری رسید

:
:
:
آخرین اخبار