تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۵
کد خبر: ۱۳۲۰۱۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
قائم مقام اجرای طرح سرشماری نفوس و مسکن خوزستان خبر داد:
جایزه‌های میلیونی برای اعلام اینترنتی سرشماری در خوزستان
قائم مقام اجرای طرح سرشماری عمومی نفوس و مسکن ۹۵ خوزستان گفت: یک هزار جایزه یک میلیون تومانی برای خانوارهایی که اطلاعات را به صورت اینترنتی اعلام می کنند، در نظر گرفته شده است
قائم مقام اجرای طرح سرشماری عمومی نفوس و مسکن ۹۵ خوزستان گفت: یک هزار جایزه یک میلیون تومانی برای خانوارهایی که اطلاعات را به صورت اینترنتی اعلام می کنند، در نظر گرفته شده است.

داوود آقایی پیش از ظهر امروز چهارشنبه در جلسه هماهنگی طرح سرشماری عمومی نفوس و مسکن ۹۵ اظهار کرد: مردم خوزستان همگام با سراسر کشور از گذشته تاکنون نشان داده اند که در همه سنگرها حضور بسیار فعال و چشمگیری داشتند، به ویژه مناطق روستایی که حتی از قبل شناسنامه به دست برای حضور مأمور آمارگیر بودند. نگرانی ما در مناطق روستایی و محروم کم است.

وی افزود: شاخص های زیادی را در دست داریم که اگر احیانا خطایی از کسی سرزده را نشان دهیم، بازشماری را به منظور گرفتن خطای احتمالی انجام می دهیم.

قائم مقام اجرای طرح سرشماری عمومی نفوس و مسکن ۹۵ خوزستان تصریح کرد: نقشه ها را از ۲ سال قبل تهیه و فایل جغرافیایی را کامل و تمام آبادی ها و سایر نقاط را کنترل کردیم.

آقایی گفت: اطلاعات مکان، خانوار، اقلام هویتی، وضع مهاجرت، سواد و تحصیل، فعالیت و زناشویی، باروری و اطلاعات مسکن را از خانوار پرسش می کنیم.

وی عنوان کرد: ۳۶ سوال مربوط به اطلاعات خانوار و چهار سوال مربوط به اطلاعات مسکن است. اقلام هویتی شامل نام، نام خانوادگی، تابعیت، شماره ملی اتباع، ثبت تاریخ تولد و سن، وضع اقامت و دین می شود.

آقایی با بیان اینکه آمار ذاتا با خطا همراه است، ادامه داد: در این سرشماری امکان فراهم شده که خانوارها به صورت اینترنتی اطلاعات خود را وارد کنند و این باعث می شود که اگر آمارگیر به خانوار مراجعه نکردند آنها خودشان اطلاعات را ارائه داده باشند. هرچند خیلی کم پیش آمده که آمارگیرها درب خانه های مراجعه نکنند.

قائم مقام اجرای طرح سرشماری عمومی نفوس و مسکن ۹۵ خوزستان اضافه کرد: یک هزار جایزه یک میلیون تومانی برای خانوارهایی که اطلاعات را به صورت اینترنتی اعلام می کنند، در نظر گرفته شده است.

وی در پایان افزود: مأموران ملبس به لباس سرشماری طوسی رنگ هستند و حتما باید کارت هولوگرام دار و تبلت داشته باشند.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار