تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۰
کد خبر: ۱۳۲۰۳۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نمایشگاه عکس دفاع مقدس در اندیمشک افتتاح شد
با حضور جمعی از مسئولان محلی نمایشگاه عکس دفاع مقدس در بیمارستان امام علی (ع) شهرستان اندیمشک افتتاح شد
با حضور جمعی از مسئولان محلی نمایشگاه عکس دفاع مقدس در بیمارستان امام علی (ع) شهرستان اندیمشک افتتاح شد.

ظهر روز چهارشنبه و با حضور جمعی از مسئولان محلی نمایشگاه عکس دفاع مقدس در بیمارستان امام علی (ع) شهرستان اندیمشک افتتاح شد.

در این نمایشگاه عکس‌ها و پوسترهایی از شهدای گران قدر دفاع مقدس به نمایش گذاشته شده است و هدف از برگزاری این نمایشگاه تقویت ارزش‌های اسلامی و معنوی و تبیین فرهنگ ایثار و مقاومت عنوان شده است.

همچنین در این نمایشگاه، ماکت‌هایی از عملیات‌های رزمندگان اسلام و ماکت بمباران اندیمشک در معرض دید عموم قرار گرفته  و با استقبال گسترده شهروندان مواجه شده است.

حجت الاسلام و المسملین نعمت الله خدامی در مراسم بازگشایی این نمایشگاه اظهار داشت: توجه به معرفی رشادت و شهامت رزمندگان و شهدای هشت سال دفاع مقدس در حوزه‌های مختلف فرهنگی و انقلابی لازم و ضروری است.

وی افزود: رزمندگان ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس و با الهام از پیام عاشورا و سیره عملی و اعتقادی اهل بیت (ع) و پذیرش الگوی صحیح ولایت مداری در دفاع از ارزش‌های معنوی و اعتقادی ما اسوه و نمونه شدند و آرامش و امنیتی منحصر به فرد برای این خطه به یادگار گذاشتند.

امام جمعه اندیمشک اظهار کرد: ما باید حوزه و فرهنگ دفاع مقدس را در تمام عرصه‌ها به اقشار مختلف اجتماعی به خصوص جوانان معرفی کنیم که برگزاری یادواره و نمایشگاه و معرفی هر چه بهتر حوادث و رویدادهای هشت سال دفاع مقدس زمینه ساز معرفی هر چه بهتر خدمات این حوزه است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم،  نمایشگاه عکس دفاع مقدس شهرستان اندیمشک به مدت یک هفته برای بازدید عموم بسیجیان، کارکنان شبکه بهداشت  این شهرستان دایر بوده و پذیرای علاقه مندان است.

نصب تصاویر و معرفی شهدای مدافع حرم شهر یک هزار شهید اندیمشک از جمله دیگر بخش‌های این نمایشگاه بوده که با هدف پیوند ارتباط معنوی و اعتقادی دفاع مقدس و دفاع از حرمین شریفه اهل بیت (ع) در این شهرستان برگزار شده است.

هم چنین ظهر امروز  و به مناسبت گرامی داشت  هفته دفاع مقدس،  جمعی از مسئولین محلی با حضور در بیمارستان امام علی (ع)  اندیمشک از بیماران بستری  در این واحد بهداشتی شمال استان خوزستان عیادت و با اهدای شاخه گل هفته دفاع مقدس را به بیماران بستری، همراهان و کارکنان شاغل در بیمارستان تبریک   گفته و برای سلامتی کلیه بیماران به خصوص بیماران بستری در این واحد  درمانی آرزوی سلامتی کردند.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار