تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۵
کد خبر: ۱۳۲۰۴۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
همزمان با هفته دفاع مقدس؛
نمایشگاه «از ولایت تا شهادت» در ماهشهر برپا شد
نمایشگاه «از ولایت تا شهادت» همزمان با دهه ولایت و آغاز هفته دفاع مقدس با حضور مسئولان محلی در ساختمان معاونت پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش بندر ماهشهر آغاز به کار کرد
نمایشگاه «از ولایت تا شهادت» همزمان با دهه ولایت و آغاز هفته دفاع مقدس با حضور مسئولان محلی در ساختمان معاونت پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش بندر ماهشهر آغاز به کار کرد.

معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش ماهشهر چهارشنبه شب در افتتاحیه این نمایشگاه با تبریک دهه ولایت و گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: به مناسبت فرارسیدن عید غدیر و هفته دفاع مقدس، نمایشگاه «از ولایت تا شهادت» در امور تربیتی آموزش و پرورش ماهشهر با همکاری ناحیه مقاومت بسیج و بسیج فرهنگیان آغاز به کار کرد.

یعقوب مولوی افزود: هدف این نمایشگاه بیان اهمیت غدیر با توجه به هجمه سنگین تبلیغاتی وهابیت و لزوم مقابله با این تفکر تکفیری، اهمیت دفاع مقدس و بیان دستاوردهای آن برای نسل جوان و رشادت های جوانان دیروز این سرزمین در دفاع از کیان کشور و  جوانان امروز در دفاع از حرمین شریفین مهمترین اهداف این نمایشگاه است.

وی در ادامه بیان کرد: این نمایشگاه شامل غرفه های غدیر، شهدای مدافع حرم، موزه دفاع مقدس و همچنین غرفه عرضه محصولات فرهنگی و نوشت افزار تولید داخل باتخفیف ویژه بوده و تا ۱۵ مهرماه امسال جهت بازدید عموم شهروندان دایر است.

حجت الاسلام منتش لو مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج ماهشهر نیز با تبریک عید غدیر و گرامیداشت هفته دفاع مقدس عنوان کرد: مشکلات جهان اسلام بعد از رحلت پیامبر(ص) همگی به دلیل فراموش کردن غدیر و عدم توجه بیشتر مسلمانان به این واقعه مهم بوده و است.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار