تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۷
کد خبر: ۱۳۲۰۸۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
جواب بنی فاطمه به توهین برخی کاربران
سید مجید بنی فاطمه بعد از حضور در برنامه خنداونه در اینستاگرامش از اظهار نظرهای منتقدین و موافقین نوشت.
//واکنش بنی فاطمه به توهین برخی کاربران

  تهیه کننده و کارگردان برنامه خندوانه با دعوت از سید مجید بنی فاطمه ذاکر و مداح اهل بیت (ع) که در ذهن عموم مردم با جلسات روضه و مداحی شناخته شده کاری متفاوت انجام داد.
چند روز قبل بود که سید مجید بنی فاطمه مهمان برنامه خندوانه شد و ساعاتی چند با رامبد جوان به گفتگو نشست. گفتگویی که در بین آن از حال و هوای ذاکرین و بعضی مشکلات اخلاقی صحبت به میان آمد و دقایقی چند مزین به مدح و ثنای ائمه بزرگوار شد.

 پس از این حضور متفاوت، بنی فاطمه در اینستاگرام خود به برخی نظرات منتقدین و موافقین پاسخ داد.

 سید مجید بنی فاطمه در اینستاگرام خود نوشت؛

در باره برنامه خندوانه ای هم که بنده مهمانش بودم هم از همه عزیزانی که ابراز محبت کردند ممنونم. حتی از اونایی هم که این برنامه رو دوست نداشتند سپاسگذارم که تحمل کردن. کسی هم اگر توهینی کرده ایرادی نداره ایشالا همه بتونیم زندگی اجتماعی مسالمت آمیزو یاد بگیریم. 

 اما همه اینارو نوشتم که بگم غدیر رو پشت سر گذاشتیم و حالا ده روز مونده تا محرم. این ده روز فرصت خوبیه که خودمون به خودمون نگاه کنیم  ببینیم تو وجودمون چه چیزایی رو کم داریم برای ورود به این ماه عاشقی که حقا انسان سازه

 همه کم و کاستی هامونو سعی کنیم رفع کنیم و با یه دل آماده ان شالله سوار کشتی نجات رحمه الله الواسعه حضرت سید الشهدا  علیه السلام بشیم. 

 ارادتمند سید محید بنی فاطمه ؛


مرجع / اقتصادآنلاین
:
:
:
آخرین اخبار