تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۴
کد خبر: ۱۳۲۱۰۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
به مناسبت هفته گردشگری و هفته دفاع مقدس؛
تور خرمشهرگردی برای خرمشهری ها برگزار شد
به مناسبت هفته گردشگری و هفته دفاع مقدس، تور رایگان خرمشهر گردی برای مردم این شهر برگزار شد
به مناسبت هفته گردشگری و هفته دفاع مقدس، تور رایگان خرمشهر گردی برای مردم این شهر برگزار شد.

اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خرمشهر با توجه به همزمانی دو هفته گردشگری و هفته دفاع مقدس، اقدام به برگزاری رایگان تور چهار روزه گردشگری برای معرفی جاذبه های گردشگری و دفاع مقدس خرمشهر کرد.

شهروندان خرمشهری در نخستین روز از مناطق مختلفی شهرشان از جمله ساختمان قدیم هلال احمر، ساختمان قدیم اداره بندر و موزه دفاع مقدس خرمشهر دیدن و اطلاعاتی در خصوص پیشینه و جزئیات آنها دریافت کردند.

حضور در ساختمان برلیان و مشاهده نمای کلی شهر از بلندترین نقطه آن و  همچنین سنجش موقعیت خرمشهر و فاصله مکانی آن نسبت به کشور عراق برای بازآفرینی خاطرات دوران دفاع مقدس از دیگر برنامه های این تور گردشگری در نخستین روز بود.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خرمشهر در حاشیه برگزاری این تور سیاحتی در گفتگو با خبرنگار مهر از معرفی جاذبه های گردشگری خرمشهر به شهروندان به عنوان هدف از برگزاری این تور یادکرد و گفت: معرفی جاذبه های گردشگری خرمشهر از جمله جاذبه ها و مکان های مرتبط با دوران دفاع مقدس به مردم شهر دلیل برگزاری این تور است و این هدف دنبال می شود که هر کدام از این افراد سفیران گردشگری خرمشهر باشند.

سجاد پاک گوهر بر نقش مردم شهر در معرفی جاذبه های گردشگری به سایر مردم کشور تاکید کرد و از تداوم این حرکت در طول سال خبر داد.

وی در ادامه با یادآور شدن اینکه این تور تا پنجم مهر ادامه خواهد داشت، اظهار کرد: برنامه ریزی شده این تور در مناطق مختلفی از شهر و روستا برگزار شود و علاقه مندان به گردشگری می توانند با شرکت در این تور از این فرصت ایجاد شده استفاده کنند.

پاک گوهر اضافه کرد: حرکت وسیله نقلیه راس ساعت هشت و نیم از مقابل ساختمان ثبت ملی هلال احمر خواهد بود.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار