تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۲
کد خبر: ۱۳۲۱۱۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آیت‌الله جزایری:
مسؤولان به طور جدی پیگیر ساخت باغ موزه اهواز باشند
نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گفت: با وجود اینکه از زمان جنگ 30 سال گذشته است این کار در خوزستان صورت نگرفت و انتظار می‌رود مسؤولان اقدام کنند
نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گفت: با وجود اینکه از زمان جنگ 30 سال گذشته است این کار در خوزستان صورت نگرفت و انتظار می‌رود مسؤولان اقدام کنند.

آیت‌الله سید محمد علی موسوی جزایری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با اشاره به مسائل موجود در منطقه؛ اعلام آتش‌بس و دخالت های آمریکا اظهار کرد: حرکتی که آمریکایی‌ها طی آن اعلام آتش بس کردند یک نوع حرکت منافقانه است.

وی با بیان اینکه باید در منطفه و سوریه باید مراقب رفتارهای منافقانه آمریکایی‌ها بود افزود: در طی آتش‌بس اعلام شده در سوریه آمریکایی‌ها تنها به زدن این کشور پرداختند و از این‌رو است که باید مراقب رفتارهای آن بود.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با اشاره به ناامنی‌های موجود در جهان تصریح کرد: خوشبختانه با وجود اینکه منطقه و جهان در ناامنی و آتش فتنه در حال سوختن است کشور ما در امنیت و آرامش کامل به سر می‌برد.

موسوی جزایری با تبریک آغاز هفته دفاع مقدس و گرامی‌داشت یاد رزمندگانی که برای امنیت و آرامش امروز ما در برابر دشمنان ایستادگی کردند خاطرنشان کرد: این هفته یک افتخار بزرگ برای ما بوده و از این رو باید قدر دانسته شود، زیرا دفاع مقدس حرف‌ها و درس‌های زیادی را در دل خود جای داده است.

وی با تاکید بر احداث باغ موزه در اهواز عنوان کرد: با وجود اینکه از زمان جنگ 30 سال گذشته است این کار در خوزستان صورت نگرفت و انتظار می‌رود مسؤولان اقدام کنند.

موسوی جزایری در پایان گفت: با وجود اینکه در استان‌های دیگر این باغ موزه ایجاد شده است انتظار می‌رود مسؤولان استان برای راه‌اندازی باغ موزه اهواز اهتمام جدی خرج داده و با اهمیت دادن به این امر یک مکان در خور شان و نام خوزستان احداث کنند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار