تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۸
کد خبر: ۱۳۲۱۴۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
امام جمعه:
حق آبادان در هشت سال دفاع مقدس به کشور معرفی نشد
امام جمعه آبادان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: مردم آبادان در هشت سال دفاع مقدس حق بزرگی بر گردن کشور داشتند اما این حق بخوبی به کشور معرفی نشد
امام جمعه آبادان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: مردم آبادان در هشت سال دفاع مقدس حق بزرگی بر گردن کشور داشتند اما این حق بخوبی به کشور معرفی نشد.

حجت الاسلام علی ابرهیمی پور در خطبه های این هفته نماز جمعه آبادان افزود: پنجم مهر باید فرصتی بزرگ برای معرفی آبادان باشد هر چند سالهاست از طریق تریبون نماز جمعه فریاد می زنیم حق آبادان در هشت سال دفاع مقدس به کشور معرفی نشده است.

وی اظهار داشت: مردم آبادان تا سال 64 همراه با خانواده های خود زیر خمپاره های دشمن در شهر حضور داشتند و مجاهدت کردند و حالا باید نقش آبادان در هشت سال دفاع مقدس معرفی شود.

خطیب جمعه آبادان گفت: همانگونه که در روز سوم خرداد مسئولان بلند پایه کشور به خرمشهر توجه دارند در پنجم مهر هم باید به آبادان با همان اندیشه نگاه کنند.

وی تصریح کرد: باید تلاش کرد آبادان از حصار ذهنی بخشی از مسئولانی که ناملایمتی می کنند خارج شود.

خطیب جمعه آبادان گفت: مدیران کلان کشوری و استانی باید توجه ویژه ای به آبادان داشته باشند تا این شهر از این شرایط خارج شود.

حجت الاسلام ابراهیمی پور افزود: آبادان قطعا نقش پررنگی در هشت سال دفاع مقدس داشت و باید حق این شهر و مردمانش را پس دهیم.

خطیب جمعه آبادان اظهار داشت: در هشت سال دقاع مقدس عراق از سوی کشورهایی همانند عربستان، آمریکا، انگلستان و خیلی از کشورها حمایت شد اما دفاع جانانه جوانان ایرانی مانع از شکست ایران شد.

وی ادامه داد: در زمان جنگ فرماندهانی داشتیم که چشم به حقوق های نجومی نداشتند و اگر می خواهیم کشور پیشرفت داشته باشد باید مدیرانی مانند فرماندهان جنگ داشته باشیم.

وی با اشاره به سالروز خانواده گفت: خانواده به عنوان رکن اساسی جامعه است که اگر خانواده سالم باشد جامعه ای سالم خواهیم داشت و اگر آسیبی به جامعه وارد شود به خاطر کم توجهی به خانواده است.

خطیب جمعه آبادان اظهار داشت: تمام تلاش غرب در برنامه ریزی و تبلیغات مخرب آنها برای خانواده است و ما باید هوشیار باشیم تا نقشه آنها نقش بر آب شود.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار