تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۰
کد خبر: ۱۳۲۲۰۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
1100 کیلوگرم گوشت فاسد در شوش معدوم شد
رییس اداره دامپزشکی شوش گفت:در شش ماهه نخست امسال بیش از یک هزار و 100کیلوگرم گوشت غیرقابل مصرف در شوش ضبط و معدوم شده است
رییس اداره دامپزشکی شوش گفت:در شش ماهه نخست امسال بیش از یک هزار و 100کیلوگرم گوشت غیرقابل مصرف در شوش ضبط و معدوم شده است.

میلاد عامری روز شنبه افزود:این مقدار گوشت غیر قابل مصرف از چند سردخانه ، واحد قصابی ها و رستوران در سطح شهرستان شوش جمع آوری و معدوم شد.

وی افزود:درراستای مبارزه و پیشگیری از تخلف و تهدید علیه سلامت مردم گروه های بهداشتی دامپزشکی متشکل از کارشناسان به بازرسی پرداخته و موارد مشکوک از جمله فراورده های خام دامی و آبزیان را جمع آوری و معدوم می کنند.

عامری افزود:درشش ماهه امسال یک هزار و600 مورد بازرسی از واحدهای مختلف در شهرستان شوش صورت گرفته است که نسبت به مدت مشابه پارسال 35درصد افزایش داشته است.

عامری افزود:در این مدت همچنین 680 مورد بازرسی از واحدهای قصابی و رستوران ها صورت گرفته و ضمن تذکر 52 پرونده تخلف برای متصدیان واحدهای مذکور در دستگاه قضایی تشکیل شد.

وی افزود: 2 مورد کشتار غیر بهداشتی دام در منزل نیز کشف و لاشه گوشت نیز ضبط گردید.

رییس اداره دامپزشکی شهرستان شوش گفت:این اداره در بخش طیور وآبزیان 25مجوز جوجه ریزی درشهرستان صادر کرد همچنین مجوز چهار پرورش ماهی خاویار نیز صادر شده است.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار