تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۳
کد خبر: ۱۳۲۲۰۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرپرست فرودگاه دزفول:
حضور اورژانس در پروازهای فرودگاه دزفول ضروری است
سرپرست فرودگاه دزفول با اشاره به اهمیت تجهیز آمبولانس فرودگاه دزفول گفت:حضور کشیک اورژانس در پروازهای این فرودگاه ضروری است
سرپرست فرودگاه دزفول با اشاره به اهمیت تجهیز آمبولانس فرودگاه دزفول گفت:حضور کشیک اورژانس در پروازهای این فرودگاه ضروری است.

 سعید عزتی روز شنبه در نشست شورای اداری شهرستان دزفول افزود:در شهریورماه 60 پرواز از طریق شرکت های هواپیمایی کاسپین،نفت و دیگر شرکت ها از طریق فرودگاه دزفول به مقصد تهران و مشهد انجام شد که در این مدت بیش از 15 هزار نفر جابجا شدند.

وی افزود:با پیگیری انجام شده و طبق دستور ریاست دانشگاه علوم پزشکی دزفول مجوز تخصیص یک دستگاه آمبولانس به فرودگاه دزفول صادر شد که این امر انجام شد ولی آمبولانس اختصاص یافته نیاز به تجهیز دارد .

عزتی بر ضرورت تجهیز آمبولانس فرودگاه دزفول تاکید کرد و گفت:آمبولانسی که تحویل فرودگاه دزفول شده در پروازها شرکت نمی کند لذا با توجه به بروز حوادث احتمالی برای مسافران نیاز به کشیک اورژانس در پروازها احساس می شود.

سرپرست فرودگاه دزفول افزود:ساختمان سالن تشریفات فرودگاه دزفول نیز ساخته شده ولی با وجود قولی که در این خصوص داده شده تاکنون تجهیز نشده و در شان میهمانان ویژه نیست .

وی از مسئولان شهرستان دزفول درخواست کرد در این خصوص مساعدت و همکاری لازم را با فرودگاه دزفول داشته باشند.

حبیب اله آصفی فرماندار ویژه دزفول نیز گفت:با دستور مقام معظم رهبری مجوز واگذاری هشت هکتار زمین به ترمینال هوایی فرودگاه دزفول صادر شده که این امر در توسعه و افزایش پروازهای فرودگاه دزفول بسیار موثر است.

وی افزود:با اقداماتی که تاکنون انجام شده فرودگاه دزفول به برند پروازهای استانی تبدیل شده است ضمن اینکه در حد مقررات اداری امکانات لازم جهت حل مشکل آمبولانس فرودگاه و اورژانس نیز ارائه خواهد شد.

فرودگاه دزفول به عنوان تنها فرودگاه شمال خوزستان روزانه چهار پرواز بین دزفول - تهران دارد.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار