تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۲
کد خبر: ۱۳۲۲۱۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرمربی تیم‌ملی قزاقستان:
بوکسورهای خوبی در مسابقات بین‌المللی آبادان شرکت کرده‌اند
بوکسورهای خوبی از آسیا و اروپا در مسابقات بین‌المللی شکست حصر آبادان شرکت کرده اند و شاهد رقابت های نزدیک به هم برای رسیدن به عنوان قهرمانی هستیم
سرمربی تیم‌ملی بوکس قزاقستان گفت: بوکسورهای خوبی از آسیا و اروپا در مسابقات بین‌المللی شکست حصر آبادان شرکت کرده اند و شاهد رقابت های نزدیک به هم برای رسیدن به عنوان قهرمانی هستیم.

عوضبایو بیلانست در خصوص حضور در مسابقات بین المللی شکست حصر آبادان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: برای تقویت تیم ملی مان در این مسابقات شرکت کردیم، چرا که بوکسورهای ما با حضور در این مسابقات آمادگی خود را بالا می برند.

وی بیان کرد: بوکس قزاقستان یکی از قطب های اصلی این رشته در جهان است و ما بوکسورهایی با پتانسیل بالا داریم. حضور در چنین مسابقاتی هم به ورزشکاران ما کمک می کند تا پیشرفت بیشتری داشته باشند. به ما نیز کمک می کند تا از بین این بوکسورها نفراتی را برای مسابقات جهانی پیش رو انتخاب کنیم.

سرمربی تیم ملی بوکس قزاقستان گفت: زمان زیادی تا آغاز رقابت های جهانی نداریم و حضور در مسابقات بین المللی آبادان، آمادگی ما را برای شرکت در رقابت ها جهانی بیشتر آماده می کند.

وی بیان کرد: بوکسورهای خوبی از آسیا و اروپا در این مسابقات شرکت کرده اند و شاهد رقابت های نزدیک به هم برای رسیدن به عنوان قهرمانی هستیم.

سرمربی تیم ملی بوکس قزاقستان گفت: خوشبختانه میزبانی خوب این رقابت ها، سطح کیفی مسابقات را هم بالا برده است و بوکسورها با انگیزه بیشتری به رقابت می پردازند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار