تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۳
کد خبر: ۱۳۲۲۱۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رییس اداره ورزش و جوانان آبادان:
تاکنون مشکلی در برگزاری مسابقات بین‌المللی بوکس نداشته‌ایم
رییس اداره ورزش و جوانان آبادان با ابراز رضایت از برگزاری مسابقات بین‌المللی بوکس شکست حصر آبادان، گفت: تاکنون مشکلی در برگزاری این پیکارها نداشته‌ایم
رییس اداره ورزش و جوانان آبادان با ابراز رضایت از برگزاری مسابقات بین‌المللی بوکس شکست حصر آبادان، گفت: تاکنون مشکلی در برگزاری این پیکارها نداشته‌ایم.

پیمان ادیبی در خصوص برگزاری مسابقات بین‌المللی بوکس شکست حصر آبادان، اظهار کرد: با توجه به این‌که در سال‌های اخیر تجربه میزبانی و برگزاری مسابقات جهانی و بین‌المللی را برای چندین بار در آبادان داشته‌ایم، این موضوع کمی کار را برای مسوولان برگزارکننده مسابقات آسان‌تر کرده است و تاکنون نیز هیچ مشکلی در خصوص برگزاری مسابقات بین‌المللی بوکس نداشته‌ایم.

وی افزود:‌ تیم‌های خارجی شرکت‌کننده نیز در سطح خوبی هستند و امیدوارم سال‌های آینده نیز تیم‌های مطرح‌تری حضور پیدا کنند. البته دعوت از تیم‌های خارجی از سمت فدراسیون است و فدراسیون باید با ارتباط قوی‌تر بتواند تیم‌های مطرح‌تری را به این مسابقات دعوت کند.

رییس اداره ورزش و جوانان آبادان در خصوص استقبال از این مسابقات هم گفت: استقبال مردم نیز نسبت به قبلا بسیار بهتر شده است و این تنها به خاطر استمرار برگزاری چنین رقابت‌هایی در آبادان است. ‌همچنین پیشکسوتان بوکس ایران و خوزستان هم در این رقابت‌ها حاضر شده‌اند.

وی در خصوص حضور تیم‌های خوزستان و آبادان در این رقابت‌ها نیز عنوان کرد: تیم اصلی آبادان کاملا آبادانی است و مولایی، سرمربی آن نیز خود از قهرمانان المپیکی این رشته است. امیدوارم هم تیم آبادان و هم خوزستان نتایج خوبی در این مسابقات کسب کنند و تا الان نیز نتایج حاصل شده، خوب بوده است و بیشتر نفرات تیم آبادان مسابقات خود را با موفقیت پشت سر گذاشته‌اند و به دورهای بعدی نیز صعود کرده‌اند.

ادیبی افزود: ‌تیم‌های خارجی شرکت‌کننده تقریبا هم‌سطح هستند اما با توجه به این‌که قزاقستان در بوکس سرآمد است، احتمال حضور این تیم جزو سه تیم برتر وجود دارد. همچنین احتمال دارد که تیم آبادان هم جزو سه تیم باشد.

وی با اشاره به برگزاری فینال و مراسم اختتامیه این مسابقات، عنوان کرد: فردا (یکشنبه) از ساعت 17 تا 20 نیز مسابقه فینال و مراسم اختتامیه را با حضور ناطق‌نوری، رییس فدراسیون بوکس و کیانی‌زاده، مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان برگزار خواهیم کرد. همچنین مدیرکل ورزش و جوانان از دکتر شریعتی، استاندار خوزستان دعوت کرده است که در مراسم اختتامیه حضور داشته باشد. امیدوارم شاهد یک فینال و اختتامیه بسیار خوب و جذاب باشیم.

رییس اداره ورزش و جوانان آبادان در خصوص برگزاری کلاس ارتقا داوری ملی به تک ستاره نیز گفت: برگزاری این کلاس داوری کاملا در اختیار فدراسیون است و زیر نظر مدرسانی از ایرلند و ترکیه در حال برگزاری است. یکی از شروط و درخواست ما این بود که خوزستان هم سهمیه‌ای در این کلاس داوری داشته باشد و در حال حاضر نیز دو نفر از آبادان در این کلاس شرکت دارند ولی از استان خوزستان نفرات دیگری در این کلاس حضور ندارند. مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان نیز رایزنی داشت که دو نفر دیگر در این کلاس حضور داشته باشند که گویا محدودیتی وجود داشته است.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار