تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۱
کد خبر: ۱۳۲۲۲۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
درگیری، تصادف و سرقت بیشترین حوادث در دزفول
فرمانده انتظامی دزفول گفت:طبق ارزیابی نیروی انتظامی درگیری ، حوادث رانندگی و سرقت بیشترین حوادث را در این شهرستان می باشند
فرمانده انتظامی دزفول گفت:طبق ارزیابی نیروی انتظامی درگیری ، حوادث رانندگی و سرقت بیشترین حوادث را در این شهرستان می باشند.

سرهنگ علی الهامی روز شنبه در نشست شورای اداری شهرستان دزفول در سالن جلسات فرمانداری افزود:امنیت یک مقوله فراگیری است که کلیه دستگاه های اجرایی و نهادهای مردمی در ایجاد و حفظ آن نقش بسزایی دارند.

وی افزود:طبق ارزیابی نیروی انتظامی بیشترین عامل ناامنی در شهرستان دزفول به نزاع و درگیری بر می گردد و پس از آن تصادفات، سرقت شامل سرقت موتورسیکلت، منزل، خودرو اماکن خصوصی در رده های بعدی قرار دارند.

سرهنگ الهامی افزود:متاسفانه در حال حاضر تیراندازی در مجالس عروسی و عزا به یک امر عادی بین اهالی منطقه تبدیل شده است که بطور مستقیم امنیت را تحت الشعاع قرار داده است.

وی از مسئولان ادارات خواست این موضوع را با دقت بیشتری دنبال کنند و در برنامه های فرهنگی که به مناسبت های مختلف برگزار می شود مردم را نسبت به خطرات این رسم غلط آگاه کنند و اجازه ندهند امنیت مردم به خطر افتد.

وی از دستگاه های اجرایی شهرستان دزفول خواست جهت حفظ امنیت نسبت به نصب دوربین امنیتی و دوربین های پلاک خوان همچنین تامین پارکینگ عمومی اقدام کنند تا در اشاعه و ترویج فرهنگ جلوگیری از جرائم مشارکت داشته باشند.

هفته نیروی انتظامی از 9 مهرماه با شعار همه با هم برای امنیت و آرامش آغاز می شود.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار