تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۹
کد خبر: ۱۳۲۲۳۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون فرهنگی بسیج دانشجویی خوزستان:
آئین تجلیل از دانشجویان مدافع حرم در اهواز برگزار می‌شود
معاون فرهنگی بسیج دانشجوی استان خوزستان گفت: در پایان هفته دفاع مقدس آئین تجلیل وتکریم دانشجویان مدافع حرم استان خوزستان برگزار می‌شود
معاون فرهنگی بسیج دانشجوی استان خوزستان گفت: در پایان هفته دفاع مقدس آئین تجلیل وتکریم دانشجویان مدافع حرم استان خوزستان برگزار می‌شود.

محمد شهباز اظهار داشت: به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تبیین مبارزه جهادی در مقابله با ظالمان میزگردی دانشجویی  در اهواز برگزار می‌شود.

وی افزود: این میزگرد در دانشکده دامپزشکی دانشگاه شهید چمران اهواز با عنوان  تقابل استضعاف و استکبار برگزار می‌شود که دانشجویان در این نشست به تبادل آرا و نظرات خود در این موضوع می‌پردازند.

معاون فرهنگی بسیج دانشجوی استان خوزستان با بیان اینکه این میزگرد یکشنبه 4 مهرماه بعداز نماز ظهر و عصر برگزار می‌شود گفت: این میزگرد با حضور اساتید و کارشناسان حوزه سیاست برگزار می‌شود و به مناسب هفته دفاع مقدس روایتگری فتح با حضور حیدر قطب الدین از رزمندگان 8سال دفاع مقدس نیز برگزار می‌شود.

وی در ادامه عنوان کرد: 5مهرماه سالروز شکست حصر آبادان است به همین مناسبت سردار سرخیلی از فرماندهان 8سال دفاع مقدس در آبادان در ناحیه بسیج دانشجوی استان خوزستان با حضور دانشجویان و اساتید دانشگاه به تبیین معارف جنگ تحمیلی می‌پردازد.

شهباز به دیگر برنامه‌های بسیج دانشجوی در دانشگاه‌های استان خوزستان اشاره کرد و گفت: برگزاری نمایشگاه‌های پایداری و مقاومت در همه دانشگاه‌های استان خوزستان از مهمترین ویژه برنامه‌های این ناحیه است که علاوه بر آن بازدید با خانواده شهدا نیز با حضور دانشجویان در برنامه‌های ما قرار دارد.

وی با بیان اینکه دیدار با خانواده شهید حزباوی دانشجوی شهید مدافع حرم از دیگر برنامه‌های ناحیه بسیج دانشجویی است گفت: به همین مناسبت در پایان هفته دفاع مقدس آئین تجلیل وتکریم دانشجویان مدافع حرم استان خوزستان نیز با حضور دانشجویان و خانواده شهدا برگزار می‌شود.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار