تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۲
کد خبر: ۱۳۲۲۳۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس شبکه بهداشت و درمان اندیمشک:
طرح توسعه خدمات بهداشتی اندیمشک اجرا می‌شود
رئیس شبکه بهداشت و درمان اندیمشک گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته و با هدف توسعه شاخص‌های سلامت طرح توسعه خدمات بهداشتی اندیمشک اجرا می‌شود
رئیس شبکه بهداشت و درمان اندیمشک گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته و با هدف توسعه شاخص‌های سلامت طرح توسعه خدمات بهداشتی اندیمشک اجرا می‌شود.

سیما جمشیدی اظهار داشت: شهرستان اندیمشک در بخش‌های مختلف درمانی و بهداشتی دارای محرومیت گسترده‌ای بوده و به همین جهت امسال برنامه‌های گسترده‌ای برای تأمین رضایت شهروندان از خدمات این حوزه در شهرستان طراحی و به اجرا رسیده است.

وی افزود: یکی از این طرح‌ها، طرح توسعه خدمات بهداشتی بوده که متناسب با نیاز این شهرستان و با پیگیری‌های صورت گرفته در اندیمشک آغاز و اجرا و نیازهای شهرستان تا میزان قابل توجی در این مقوله رفع می‌شود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان اندیمشک عنوان کرد: با اجرای این طرح، کلینک تخصصی امام جعفر صادق (ع) در بخش مرکزی شهرستان اندیمشک توسعه و بخش‌های مختلف َآن در ساختمان جدید مستقر می‌شود.

وی با بیان این که یک ساختمان در رو به روی محل کنونی کلینیک اجاره شده است، گفت: با اختصاص این ساختمان نیاز بخش‌های تخصصی این کلینیک در بخش فضایی اداری و بهداشتی رشته ارتوپدی جراحی داخلی مغز و اعصاب رفع می‌شود.

جمشیدی بیان کرد: در نیمه ابتدایی سال آینده و پس از افتتاح کلینیک تحصصی بیمارستان امام علی (ع) اندیمشک تمام بخش‌های این کلینیک به محل جدید انتقال و از فضای کنونی این کلینیک برای توسعه فضای اداری و راه اندازی بخش‌های مشاوره و ترک اعتیاد و دیگر خدمات مورد نیاز شهروندان استفاده می‌شود.

وی افزود: بیش از این و به علت کمبود فضای بهداشتی، بخش‌های تخصصی این کلینیک با مشکلات متعدد مواجه و بیماران و مراجعین برای استفاده از خدمات بهداشتی مورد نیاز با سختی مواجه شده بودند که با اجرای این طرح نیازهای بهداشتی و درمانی شهرستان تا میزان قابل توجهی رفع می‌شود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان اندیمشک اظهار کرد: هم چنین به مناسبت هفته دفاع مقدس، خدمات کلینیک امام جعفر صادق (ع) در روز شنبه رایگان اعلام و از شهروندان برای استفاده از خدمات بهداشتی آن وجهی دریافت نشد.

وی گفت: هم چنین به زودی و با پیگیری‌های صورت  گرفته، نیاز شهرستان به جذب پزشک متخصص در رشته‌های مختلف درمانی رفع و شاهد تأمین رضایت شهروندان از خدمات شبکه بهداشت و درمان اندیمشک خواهیم بود.

جمشیدی عنوان کرد: کلینیک تخصصی امام جعفر صادق (ع) در بخش‌های آزمایشگاهی کلیه و مجاری ادراری زنان اطفال دندان پزشکی گوش و حلق و بینی  نیز در محل صادق فعال بوده و پذیرای مراجعین است.

وی افزود: هم چنین با پیگیری‌های صورت گرفته، دستگاه‌های رادیولوژی دیجیتال و ست لا پاروسکوپ که بیش از این خریداری شده بود در اختیار شهرستان برای تأمین نیازهای واحد بهداشتی و درمان اندیمشک و تأمین رضایت شهروندان، قرار گرفت.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار