تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۶
کد خبر: ۱۳۲۲۳۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار ویژه دزفول:
طرح توسعه فرودگاه دزفول اجرا می‌شود
فرماندار ویژه دزفول گفت: به زودی و با توجه به نیازهای بخش‌های مختلف شهری طرح توسعه فرودگاه دزفول در این شهرستان اجرای می‌شود
فرماندار ویژه دزفول گفت: به زودی و با توجه به نیازهای بخش‌های مختلف شهری طرح توسعه فرودگاه دزفول در این شهرستان اجرای می‌شود.

حبیب الله آصفی در نشست شورای اداری شهرستان دزفول اظهار داشت: دزفول در بخش‌های مختلف شهری یکی از مستعدترین شهرهای استان خوزستان است که توانسته در حوزه‌های مختلف اقتصادی نقش عمده از تولیدات منطقه را به خود اختصاص دهد.

وی افزود: فرودگاه و ارتباط هوایی یکی از مواردی بوده که در مسیر انتقال این تولیدها و جابه جایی مسافر نقش عمده و منحصر به فردی داشته و همین مقوله لزوم توجه به توسعه این واحد ارتباطی در شهرستان را بیش از گذشته،  مطرح کرده است.

فرماندار ویژه دزفول عنوان کرد: به همین جهت و بیش از این برای توسعه ترمینال فرودگاه دزفول هشت هکتار زمین اختصاص یافت که با تخصیص و اجرای طرح توسعه برای آن بیش از گذشته شاهد شکوفایی در این عرصه خواهیم بود چرا که فرودگاه دزفول تنها فرودگاه فعال شمال استان بوده و نقش مهمی در تأمین رضایت مندی شهروندان دارد.

وی گفت: با اقداماتی که تاکنون انجام شده فرودگاه دزفول به برند پروازهای استانی تبدیل شده است ضمن این که در حد مقررات اداری امکانات لازم جهت حل مشکل آمبولانس فرودگاه و اورژانس نیز ارائه خواهد شد که با رفع این مشکل دزفول و نقش این شهرستان در ارتباطات هوایی منطقه بیش از گذشته افزایش می‌یابد.

آصفی بیان کرد: بیش از این، نبود تجهیزات بهداشتی و فقدان آمبولانس مشکلاتی را برای فرودگاه دزفول ایجاد کرده بود که با پیگیری‌های صورت گرفته و با همکاری دانشگاه علوم پزشکی دزفول به زودی این مشکل  نیز رفع می‌شود.

وی افزود: هم چنین پیگیری‌های گسترده‌ای برای تجهیز بخش میهمان فرودگاه انجام شده که به‌زودی شاهد اجرای طرح توسعه و تجهیز این بخش نیز در کم‌ترین زمان ممکن خواهیم بود و شاخص‌های مربوط به این فرودگاه با اجرای این طرح، افزایش می‌یابد.

فرماندار ویژه دزفول با بیان اینکه،  فرودگاه دزفول در شهریورماه امسال  60 پرواز رفت و برگشت توسط شرکت‌های هواپیمایی نفت، آسمان و کاسپین را در کارنامه خود داشته است، اظهار کرد: هم چنین بیش از هفت هزار مسافر در بخش رفت و هم چنین بیش از هفت هزار نفر در بخش برگشت از تجهیزات و خدمات این فرودگاه استفاده کرده‌اند و به همین جهت و با توجه به نقش مهم این فرودگاه در نقل و انتقال مسافر در شمال استان خوزستان باید بیشتر از گذشته خدمات خود را در این زمینه اجرا کرد.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار