تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۱
کد خبر: ۱۳۲۲۴۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
به علت تکمیل ظرفیت
سایت سرشماری نفوس و مسکن ۹۵ از دسترس کاربران خارج شد/ عکس
به نظر می رسد که به علت استقبال مردم از سرشماری اینترنتی ظرفیت سایت تکمیل شده است و این سایت قادر به پاسخگویی نیست. گویا مسوولان اجرایی سرشماری 95، برنامه ریزی های لازم را برای پاسخگویی به کاربران خوزستان نداشته اند
سایت سرشماری  نفوس و مسکن ۹۵  از دسترس کاربران خارج شد/ عکس
خوزنیوز: در حالی که  سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان مردم را به مشارکت اینترنی در سرشماری 95 کرده است و از مردم خواسته که حتما به صورت اینترنتی نسبت به ارائه اطلاعات اقدام کنند، اما سایت در نظر گرفته شده  قادر به ارایه خدمات به شهروندان نیست.
 به نظر می رسد که به علت استقبال مردم از سرشماری  اینترنتی ظرفیت سایت تکمیل شده است و این سایت  امکان پاسخگویی را ندارد. گویا مسوولان اجرایی سرشماری 95، برنامه ریزی های لازم  را برای پاسخگویی به کاربران خوزستانی نداشته اند، هر چند که به گفته رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان  مشارکت ۳۰ درصدی  در سرشماری به صورت اینترنتی  پیش بینی شده بود اما زیرساخت های لازم برای این کار مهیا نشده است.

قائم مقام اجرای طرح سرشماری عمومی نفوس و مسکن ۹۵ خوزستان نیز پیش تر در گفت و گو با رسانه ها گفته بود : یک هزار جایزه یک میلیون تومانی برای خانوارهایی که اطلاعات را به صورت اینترنتی اعلام می کنند، در نظر گرفته شده است. در این سرشماری امکان فراهم شده که خانوارها به صورت اینترنتی اطلاعات خود را وارد کنند و این باعث می شود که اگر آمارگیر به خانوار مراجعه نکردند آنها خودشان اطلاعات را ارائه داده باشند.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۴
0
0
این مشکل فقط مربوط به خوزستان نیستُ من تهرانم و سایت واسه ما هم مشکل داره و مینویسه ظرفیت تکمیله
:
:
:
آخرین اخبار