تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۲
کد خبر: ۱۳۲۲۵۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس اداره راه و شهرسازی ایذه خبر داد:
آسفالت جاده روستایی بردپاره
رئیس اداره راه و شهرسازی ایذه گفت: با آسفالت جاده روستایی بردپاره علاوه بر این روستا، گوشه‌ای از مشکلات راه برخی از روستاهای دیگر نیز رفع شد
رئیس اداره راه و شهرسازی ایذه گفت: با آسفالت جاده روستایی بردپاره علاوه بر این روستا، گوشه‌ای از مشکلات راه برخی از روستاهای دیگر نیز رفع شد.

حمدالله قاسمی‌‌راد امروز با اشاره به آسفالت روستای بردپاره از توابع منطقه گلزار اظهار کرد: این جاده روستایی با حمایت‌ها و پیگیری‌های هدایت‌الله خادمی نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس و منوچهر رحمانی مدیر‌کل راه و شهرسازی استان سر انجام آسفالت شد و مردم این منطقه از راه سالم بهره‌مند شدند.

وی با بیان اینکه این پروژه از روستای گلزار آغاز و تا روستای بردپاره ادامه دارد، افزود: با توجه به قرار گرفتن این روستاها در منطقه کوهستانی علاوه بر روستای بردپاره، روستاهای تخت‌سبز، تخت تاراز، سر اشکفت و کلخنگک از این راه روستایی استفاده خواهند کرد.

رئیس اداره راه و شهرسازی ایذه اضافه کرد: این پروژه بدون اعتبار مشخص و مصوب و فقط از طریق قیرهای دریافتی از معاونت راه روستایی و به‌صورت امانی انجام پذیرفت.

قاسمی‌راد تصریح کرد: زیرسازی این پروژه در گذشته توسط عوامل راهداری ایذه انجام گرفته و در اوایل شهریور سال‌جاری ادامه عملیات تسطیح و زیرسازی شروع شد و سپس عملیات روسازی و آسفالت آن انجام پذیرفت.

وی در پایان با تقدیر از شرکت بیلوا صنعت و سهراب احمدپور به دلیل همکاری خود با این اداره در جهت بهبود وضعیت این جاده روستایی خاطرنشان کرد: این پروژه از خواسته‌ها و مطالبات اصلی و مهم مردم منطقه بود که سبب رضایت‌مندی آنها از دولت و دستگاه‌های اجرایی شد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار