تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۷
کد خبر: ۱۳۲۲۶۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
قرعه‌کشی‌حساب‌های‌قرض‌الحسنه بانک‌رفاه برگزار‌شد
سی امین دوره قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک رفاه با حضور حسین رحمتی عضو هیات مدیره بانک و نمایندگان دادستانی کل کشور و بانک مرکزی ج.ا.ا، 29 شهریور ماه سالجاری برگزار شد
سی امین دوره قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک رفاه با حضور حسین رحمتی عضو هیات مدیره بانک و نمایندگان دادستانی کل کشور و بانک مرکزی ج.ا.ا، 29 شهریور ماه سالجاری برگزار شد.
 
به گزارش روابط عمومی بانک رفاه، رحمتی در این مراسم با بیان اینکه رواج سنت پسندیده قرض الحسنه منجر به دوری از ربا می شود افزود: نظام بانکی باید جامعه را به انجام این عمل خیر تشویق کند.

رحمتی پذیرش منابع جامعه در قالب قرض الحسنه را رسالتی سنگین بر دوش نظام بانکی عنوان کرد و تصریح کرد: باید با مراقبت و تخصیص درست این منابع از این رسالت به نحو احسن مراقبت کنیم.

عضو هیات مدیره بانک رفاه به عواملی که منجر به تشویق و ایجاد انگیزه در جامعه برای اندوخته پس انداز قرض الحسنه می شود، اشاره کرد و اظهار داشت: شفافیت در تبلیغات و اطلاع رسانی در خصوص تخصیص منابع قرض الحسنه یکی از این عوامل است که منجر به افزایش اعتماد جامعه می شود. بانک رفاه هم همواره سعی داشته تبلیغات و اطلاع رسانی خود را در نهایت شفافیت به جامعه انتقال دهد.

ترکیب نهایی جوایز سی امین دوره قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک رفاه شامل تعداد 56 کمک هزینه خرید واحد مسکونی جمعاً به مبلغ 28 میلیارد ریال، تعداد 156 کمک هزینه خرید خودرو جمعاً به مبلغ 54 میلیارد و 600 میلیون ریال، تعداد 256 جایزه نقدی جمعاً به مبلغ 51 میلیارد و 200میلیون ریال، تعداد 2 هزار و 56 کمک هزینه خرید صنایع دستی جمعاً به مبلغ 30 میلیارد و 840 میلیون ریال و تعداد 300 هزار جایزه نقدی جمعاً به مبلغ 60 میلیارد ریال بوده است.

گفتنی است اسامی برندگان این دوره به زودی از طریق پایگاه اینترنتی بانک رفاه اعلام خواهد شد.
:
:
:
آخرین اخبار