تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۹
کد خبر: ۱۳۲۲۶۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پردرآمدترین بازیگران تلویزیونی معرفی شدند
مجله «فوربز» چهار بازیگر سریال طنز «نظریه بیگ بنگ» را به‌عنوان گران‌ترین بازیگران تلویزیونی در سال گذشته معرفی کرد
پردرآمدترین بازیگران تلویزیونی معرفی شدندمجله «فوربز» به روال هر سال، فهرست پردرآمدترین بازیگران مرد و زن سریال‌های تلویزیونی آمریکایی را اعلام کرده و امسال برای بار دوم «جیم پارسونز» صدرنشین این جدول شده است.

پردرآمدترین بازیگران تلویزیونی معرفی شدند

این هنرپیشه ۴۳ ساله که از سال ۲۰۰۷ نقش «شلدن کوپر» را در مجموعه کمدی و پرطرفدار «نظریه بیگ بنگ» ایفا می‌کند، از ماه ژوئن ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۶ دستمزدی ۲۵ میلیون و ۵۰۰ هزار دلاری دریافت کرده است. این دومین‌بار است که نام او در صدر فهرست «فوربز» قرار می‌گیرد.

چهار جایگاه اول این لیست به بازیگران همین سریال تعلق گرفته که هشت جایزه «امی» و یک «گلدن گلوب» را کسب کرده‌اند. چهار رتبه بعدی هم به هنرپیشه‌های سریال «خانواده مدرن» رسیده است.

نام «کوین اسپیسی» بازیگر سریال «خانه پوشالی» با کسب ۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزار دلار درآمد، در رتبه دوازدهم این دوره دیده می‌شود. «جانی گالکی» که نقش «لئونارد» را در «نظریه بیگ بنگ» بازی می‌کند، با دستمزدی ۲۴ میلیون دلاری رتبه دوم را به‌دست آورده و «سایمون هلبرگ» (بازیگر نقش هوارد) با ۲۲ میلیون و ۵۰۰ هزار دلار در رده سوم نشسته است. «کونال نایار» بازیگر نقش «راجش» در «نظریه بیگ بنگ» هم با ۲۲ میلیون دلار دستمزد، جایگاه چهارم را به‌دست آورده است. ‌

دیگر بازیگران پردرآمد مرد در یک سال گذشته «مارک هارمون»، «تای بورل»، «نیتن فیلیون»، «جسی تایلر فرگوسن»، «ری رومانو» و «اد اویل» هستند که درآمدشان از ۱۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تا ۲۲ میلیون دلار بوده است.

در فهرست بازیگران زن سریال‌های تلویزیونی هم نام «سوفیا ورگارا» هنرپیشه کلمبیایی ـ آمریکایی «خانواده مدرن» در رتبه نخست به چشم می‌خورد. او در سال گذشته ۴۳ میلیون دلار درآمد کسب کرده و این رقم ۱۸ میلیون و ۵۰۰ هزار دلار با دستمزد نفر دوم این لیست تفاوت دارد.

رتبه دوم جدول بازیگران زن پردرآمد به «کلی کوکو» که در «نظریه بیگ بنگ» نقش «پنی» را بازی می‌کند، رسیده است. او در سال گذشته صدرنشین فهرست «فوربز» بود، اما در این دوره به رتبه دوم تنزل پیدا کرد.

از دیگر بازیگران زنی که در این جدول به درآمد هنگفت‌شان اشاره شده می‌توان به «میندی کالینگ» (۱۵ میلیون دلار)، «ماریسکا هارگیتاری» (۱۴ میلیون و ۵۰۰ هزار دلار)، ‌«الن پومپیو» (۱۴ میلیون و ۵۰۰ هزار دلار)، «کری واشینگتن» (۱۳ میلیون و ۵۰۰ هزار دلار)، «پاریانکا چوپرا» (۱۱ میلیون دلار) و «جولیانا مارگولیز» (۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزار دلار) اشاره کرد
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار