تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۴
کد خبر: ۱۳۲۲۷۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرنوشت تلخ دختری که در ۱۳ سالگی مادر شد
سهیلا که هنوز کودکانه حرف می زند در شکایت خود گفت: با مرگ پدرم شرایط بدی داشتیم تا اینکه مادرم ازدواج کرد و من به تصور اینکه خانه مادربزرگم بهتر از خانه ناپدری است به آنجا رفتم
دختر 10 ساله وقتی بخاطر ازدواج مادرش به خانه مادربزرگ پناه برد تصور نمی کرد در 13 سالگی باردار شود ودر نوجوانی مادری کند.

به گزارش رکنا، این دختر که در شرایط بدی زندگی می کند از پدر بچه اش که خود را پنهان کرده شکایت داشته و با صلاحدید بازپرس پرونده تحت نظر مشاوره قرار دارد.

سهیلا که هنوز کودکانه حرف می زند در شکایت خود گفت: با مرگ پدرم شرایط بدی داشتیم تا اینکه مادرم ازدواج کرد و من به تصور اینکه خانه مادربزرگم بهتر از خانه ناپدری است به آنجا رفتم و متاسفانه از سوی یکی از پسران فامیل که برای مصرف مواد به خانه مادربزرگم می آمد هدف تجاوز قرار گرفتم.

وی افزود: افسرده شده بودم اما چاره ای جز ماندن در خانه مادربزرگم نداشتم بیشتر خودم را در اتاقی حبس می کردم تا اینکه در تلگرام با پسری به نام فرشید آشنا شدم و او وعده ازدواج داد احساس کردم فرشته نجاتم است و همین تصور برای اینکه از خانه مادربزرگم خلاص شوم باعث شد وقتی فرشید خواست به من تجاوز کند مقاومت زیادی نداشته باشم.

سهیلا ادامه داد: رابطه من و فرشید تا روزی که فهمید من باردار شده ام خوب بود و او ناگهان ناپدید شد. فهمیدم فریب خورده ام برای سقط جنین اقدام کردم اما بدنم تاب این عمل را نداشت و شاید می مردم بخاطر همین بچه ام را به دنیا آوردم و چون سودی برای مادربزرگم نداشتم از خانه شان طرد شدم و به درخواست ناپدری ام نزد او و مادرم رفتم.

وی گفت:ناپدری ام از من و بچه ام حمایت می کند و مادرم خواست تا شکایت کنم و من نیز پذیرفتم.

بنا بر این گزارش، با دستور قضایی فرشید بازداشت شد و ادعا کرد پدر نوزاد نیست و قرار است آزمایش دی ان ای راز این پرونده را فاش کند.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
0
0
چه عجیب
mis m
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۷
1
0
چ جالب
:
:
:
آخرین اخبار