تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۶
کد خبر: ۱۳۲۳۰۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون جمعیت هلال احمر خوزستان خبر داد:
توزیع 4 هزار بسته آموزشی و بهداشتی در طرح ارمغان مهر
معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: طرح "ارمغان مهر" همزمان با بازگشایی مدارس آغاز تا 25 مهرماه در سراسر استان خوزستان اجرا می‌شود
معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: طرح "ارمغان مهر" همزمان با بازگشایی مدارس آغاز تا 25 مهرماه در سراسر استان خوزستان اجرا می‌شود.

دکتر کاوه جاسب اظهار کرد: این طرح در 24 شعبه جمعیت هلال احمر خوزستان و با هدف حمایت از اقشار محروم و کم‌بضاعت جامعه اجرا می‌شود.

وی افزود: در قالب طرح ارمغان مهر 4 هزار بسته آموزشی و بهداشتی میان دانش‌آموزان مناطق محروم و کم‌بضاعت استان توزیع می‌شود. همچنین ویزیت رایگان دانش‌آموزان و ارایه خدمات بهداشتی به این دانش‌آموزان در این طرح پیش‌بینی شده است.

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر خوزستان تصریح کرد: این طرح از طرح‌های موفق هلال احمر است که همه ساله با همت خیرین و داوطلبان در آستانه سال تحصیلی جدید در سطح مدارس در سراسر کشور اجرا می‌شود.

جاسب ادامه داد: این طرح در سال جاری به شکل‌های مختلف از قبیل تهیه بسته‌های لوازم‌التحریر و توزیع در مناطق و روستاهای محروم اجرا می‌شود و امیدواریم در سال جاری با حمایت خیرین و داوطلبان خانواده‌های بیشتری را نسبت به سال‌های گذشته تحت پوشش این طرح قرار دهیم.

وی عنوان کرد: اجرای طرح ارمغان مهر پس از نیازسنجی خانواده‌های نیازمند مناطق محروم و با مشارکت خیران در تا 25 مهرماه ادامه خواهد داشت.

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر خوزستان اضافه کرد: حمایت از سلامت دانش‌آموزان، فرهنگ‌سازی برای توجه بیشتر به بهداشت مدارس مناطق محروم و ترغیب داوطلبان و خیران برای کمک‌رسانی مستمر به مدارس از هدف‌های اجرای طرح ارمغان مهر است.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار