تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۲
کد خبر: ۱۳۲۳۰۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رییس فدراسیون بوکس خبر داد: دعوت از 2 کوبایی برای آموزش مربیان ایرانی
رییس فدراسیون بوکس از دعوت دو کوبایی برای آموزش مربیان ایرانی خبر داد
رییس فدراسیون بوکس از دعوت دو کوبایی برای آموزش مربیان ایرانی خبر داد.

 احمد ناطق نوری، در حاشیه مراسم اختتامیه مسابقات بین المللی بوکس شکست حصر آبادان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: منطقه آزاد اروند از بخش های مختلف به ویژه فرهنگی و ورزشی حمایت می کنند، که جا دارد از آن تقدیر شود. حمایت خوب مدیر عامل سازمان منطقه آزاد اروند، ما را وادار کرد تا این رقابت ها را همه ساله و با شرکت تیم های مطرح دنیا در آبادان برگزار کنیم.

وی در ادامه با اشاره به برنامه ریزی های فدراسیون، گفت: طبق این برنامه ریزی ها جهت شناخت بوکسورهای مستعد رده سنی زیر 18 سال، کمیته استعدادیابی را تشکیل دادیم.

رییس فدراسیون بوکس بیان کرد: به هر حال اگر به دنبال حضور مقتدرانه در مسابقات المپیک هستیم باید بوکسورهای جوان و کم سن و سال را پرورش دهیم و از همه ظرفیت های این رشته نیز در سراسر کشور استفاده کنیم. ایران برای موفقیت در مسابقات جهانی و المپیک نیاز به روحی تازه دارد.

وی عنوان کرد: با شناخت استعدادها، اردوهایی برای آن ها در مناطق خودشان برگزار می کنیم تا با انگیزه بیشتری به این رشته بپردازند.

ناطق نوری خاطر نشان کرد: با دعوت از دو مربی کوبایی، به دنبال آموزش مربیان خوب ایران هستیم تا بتوانیم پس از کلاس های آموزشی، بهترین استفاده را از مربیان ایرانی جهت پیشبرد اهداف مان و همچنین توسعه بوکس کشور داشته باشیم.

وی در خصوص برگزاری رقابت های بین المللی بوکس شکست حصر آبادان، عنوان کرد: این نخستین امتحان ما برای برگزاری مسابقات بین المللی با بررسی میزان استقبال مردم و مسوولان آبادان بود که آن ها این امتحان را با موفقیت پشت سر گذاشتند.

رییس فدراسیون بوکس با بیان این که حتما در سال های آینده تیم های بزرگی در مسابقات بین المللی شکست حصر آبادان شرکت خواهند کرد، گفت: حتی می توانیم برای برگزاری مسابقات آسیایی و جهانی در آبادان نیز برنامه ریزی کنیم.

رقابت های بین المللی شکست حصر آبادان از یکم تا چهارم مهرماه در سالن ولیعصر مجموعه ورزشی مرحوم پرویز دهداری برگزار شد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار