تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۸
کد خبر: ۱۳۲۳۱۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مرزهای خوزستان آماده ی حضور زوار اربعین حسینی
مجتمع های خدماتی ،رفاهی با برنامه ریزی های صورت گرفته آماده خدمات رسانی مطلوبی به زائرین اباعبدالله الحسین (ع) هستند
خوزنیوز: جلسه کمیته حمل و نقل و سوخت ستاد اربعین در سالن جلسات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان با حضور نمایندگان دستگاه های اجرایی مرتبط برگزار شد.

مرزهای خوزستان آماده ی حضور زوار اربعین حسینی

به گزارش خوزنیوز؛ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان گفت: مجتمع های خدماتی ،رفاهی با برنامه ریزی های صورت گرفته آماده خدمات رسانی مطلوبی به زائرین اباعبدالله الحسین (ع) هستند.

مسعود مصدقی افزود: در طول مسیرهای منتهی به پایانه های مرزی شلمچه و چذابه واحدهای سوخت رسانی سیار جهت سوخت رسانی به زوار اربعین حسینی در مسیر مستقر خواهند شد.

وی گفت: با توجه به حجم بالای خودروهای زائرین پارکینگ های مختلفی برای پارک خودروهای زوار در محل پایانه های مرزی تعیین شده است.

مصدقی اظهار داشت: ناوگان عمومی ،ریلی،هوایی،دریایی آمادگی پاسخگویی به نیازهای زائران اربعین حسینی را محقق خواهد کرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان اضافه کرد: در راستای خدمت رسانی و رفاه حال زوار اربعین حسینی احداث بزرگترین سالن مسافری در بین 24 مرز کشور در پایانه مرزی شلمچه است که به زودی به بهره برداری خواهد رسید.

مسعود مصدقی در پایان خاطرنشان کرد: انتقال زوار نیز از طریق خطوط ریلی از بصره به نجف جهت رفاه حال زوار در برنامه ریزی کمیته حمل و نقل و سوخت ستاد اربعین قرار گرفته است.
:
:
:
آخرین اخبار