تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۴
کد خبر: ۱۳۲۳۱۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
جهاد محرومیت‌زدایی در دزفول/ساخت 10 خانه برای محرومان
با حضور مسئولان محلی 6 باب خانه محروم و چهار باب خانه عالم در مناطق محروم شهرستان دزفول واگذار شدند
با حضور مسئولان محلی 6 باب خانه محروم و چهار باب خانه عالم در مناطق محروم شهرستان دزفول واگذار شدند.

جانشین بسیج سازندگی سپاه ناحیه دزفول روز یکشنبه در آئین بهره برداری از این طرح های محرومیت زدایی در حاشیه مسجد جامع شهر میانرود از توابع بخش مرکزی دزفول گفت:طبق برنامه ریزی های صورت گرفته مقرر شد در 6 ماهه نخست امسال 20 خانه محروم توسط قرارگاه محرومیت زدایی سپاه با مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره) در مناطق محروم دزفول ساخته شود که اینک 6 باب خانه محروم با صرف اعتباری افزون بر یک میلیارد و 800 میلیون ریال تکمیل و واگذار شد.

مصطفی سنبل افزود:با افتتاح این خانه های محروم،2 باب منزل مسکونی در گاومیش آباد شرقی،2 باب منزل در روستای بیشه بزان شهیون،یک باب منزل در شهرک عدالت ویک باب خانه در روستای قلعه سید دزفول به مدادجویان کمیته امداد واگذار شد.

وی افزود:همچنین چهار باب خانه عالم با مشارکت سازمان تبلیغات اسلامی در صفی آباد،شهر حمزه،میانرود و شهرک سیدنور دزفول با اعتباری افزون بر 2 میلیارد ریال ساخته و مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی همچنین از آغاز احداث 100 چشمه سرویس بهداشتی در مناطق محروم دزفول خبر داد و گفت:این سرویس های بهداشتی با هدف محرومیت زدایی با اعتباری افزون بر 2،5 میلیارد ریال ساخته می شوند و در هفته بسیج مورد بهره برداری قرار می گیرند.

امام جمعه دزفول نیز در این آئین گفت:ساخت خانه های علم جهت اشاعه فرهنگ نماز و جنگ نرم ضروری و پایگاهی برای ائمه جمعه است .

حجت الاسلام سیدمحمدعلی قاضی دزفولی مسجد جامع شهر میانرود را پایگاهی فرهنگی برای اهالی این شهر دانست و در پاسخ به درخواست اهالی این شهر جهت اقامه نماز جمعه گفت:پیگیر موضوع و استقرار نهاد نمازجمعه در میانرود هستیم .

وی اقامه نماز جمعه را سبب اتحاد هرچه بیشتر مردم منطقه دانست و گفت:با همکاری مسئولان وشورای ائمه جمعه کشور بزودی شاهد اقامه نمازجمعه در شهر میانرود هستیم.

اهالی شهر میانرود دزفول نیز در این آیین با اشعار عربی از اقدامات صورت گرفته در راستای محرومیت زدایی از سوی سپاه تقدیر کردند.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار