تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۹
کد خبر: ۱۳۲۳۴۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تدوین برنامه میان‌مدت رفع نقاط سانحه‌خیز در خوزستان
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان از تدوین یک برنامه عملیاتی میان‌مدت و زودبازده جهت رفع نقاط سانحه‌خیز در استان خبر داد
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان از تدوین یک برنامه عملیاتی میان‌مدت و زودبازده جهت رفع نقاط سانحه‌خیز در استان خبر داد.

محسن یوسفی اظهار کرد: در کل بر اساس آمار و اطلاعات ارائه‌شده از سوی پلیس راه 120 نقطه سانحه‌خیز در استان احصا و رفع سانحه‌خیزی این نقاط از تهران به ما ابلاغ و در نهایت مصوب شد.

وی افزود: اکنون برنامه عملیاتی میان‌مدت رفع نقاط سانحه‌خیز زودبازده استان تدوین شده که اجرای این برنامه مستلزم 80 میلیارد تومان اعتبار است و در جلسه بعدی کمیسیون ایمنی راه استان سهم هر بخش از این اعتبارات تعیین خواهد شد.

یوسفی تصریح کرد: استاندار در جلسه گذشته کمیسیون ایمنی راه استان بر لزوم وجود یک برنامه میان‌مدت جهت رفع سانحه‌خیزی نقاط استان تاکید کرد که این موضوع در دستور کار قرار گرفت و مقرر شد برنامه‌ای 4 تا 5 ساله برای نقاط سانحه‌خیزی که زودبازده هستند، تدوین شود.

وی خاطرنشان کرد: اکنون عمده فعالیت‌های خود در حوزه راهداری را بر روان‌سازی، علامت‌گذاری و آسفالت‌گذاری موضعی مسیرهای تردد زوار اربعین به منظور تسهیل تردد زوار و ارتقای ضریب ایمنی در این مسیرها متمرکز کرده‌ایم.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار