تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۰
کد خبر: ۱۳۲۳۵۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرمانده پایگاه دریایی خرمشهر:
برای تامین امنیت منطقه نیازی به نیروهای بیگانه نیست
امنیت منطقه را خودمان می‌توانیم تامین کنیم و نیازی به حضور نیروهای بیگانه و فرامنطقه‌ای نیست
فرمانده پایگاه دریایی خرمشهر گفت: امنیت منطقه را خودمان می‌توانیم تامین کنیم و نیازی به حضور نیروهای بیگانه و فرامنطقه‌ای نیست.

ناخدا یکم نادر حمودی در حاشیه آیین رژه گرامیداشت سالروز شکست حصر آبادان که امروز (5 مهرماه) در آبادان برگزار شد، از اهتمام کامل نیروهای منطقه خبر داد و اظهار کرد: ‌آمادگی همه آحاد نیروهای مسلح و سربازان گمنام امام زمان(عج) در منطقه موجب شده است که هیچ یک از گروه‌های تکفیری، تروریستی و داعش نتواند جسارتی به ملت ایران بکند.

وی ادامه داد:‌ نیروهای مسلح حاضر در منطقه مانند همیشه پا به رکاب و حاضر به یراق و آماده ایستاده‌اند و از مرزهای آبی، ‌هوایی، ‌خشکی و سواحل کشور جانانه دفاع کرده و خواهند کرد.

حمودی ادامه داد: پنجم مهر سالگرد شکست حصر آبادان قهرمان است که به فرمان امام(ره)‌ شکل گرفت؛ این روز یاد و خاطره شهدا و نیروهای مسلح را برای مردم شریف آبادان تداعی می‌کند و موجب ماندگاری این حماسه در ذهن نسل‌های جدید است.

فرمانده پایگاه دریایی خرمشهر ادامه داد: تجهیزات و ادوات به‌روزی در تمامی یگان‌های مسلح کشور وجود دارد و در کنار سایر کشورها و در امتداد مرزهای آبی و خشکی زندگی می‌کنیم و خودمان می‌توانیم امنیت منطقه را تامین کنیم. از تمامی کشورهای همسایه و منطقه خواستاریم دخالتی در این خصوص نداشته باشند و نیازی به حضور نیروهای بیگانه و فرامنطقه‌ای نداریم.

حمودی گفت: رزمندگان و جانبازان هشت سال دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و مدافعان حرم موجب سرفرازی و بالندگی کشور هستند و امیدواریم با دعای مردم صبور و ‌مقاوم و همیشه در صحنه کشور عزیزمان به ویژه مردم آبادان و خرمشهر، بتوانند رشادت‌های بی‌بدیلی برای ملت داشته باشند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار