تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۸
کد خبر: ۱۳۲۳۹۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پروژه های درمانی آبادان با حضور وزیر بهداشت افتتاح شد
در سفر وزیر بهداشت به آبادان چند پروژه درمانی دانشکده علوم پزشکی آبادان مورد بهره برداری قرار گرفت
پروژه های درمانی آبادان با حضور وزیر بهداشت افتتاح شددکتر سیدحسن هاشمی، در ادامه سفر به خوزستان، عصر امروز وارد آبادان شد و در ابتدا در یادمان شهدا حضور یافت.

پس از آن، بخش سی تی اسکن بیمارستان شهید بهشتی آبادان با حضور وزیر بهداشت راه اندازی شد. هزینه راه اندازی این بخش 2 میلیارد و 500 میلیون تومان بوده که از محل اعتبارات سازمان منطقه آزاد اروند و دانشکده علوم پزشکی آبادان تامین شده است.

همچنین دستگاه های رادیولوژی دیجیتال این بیمارستان که با هزینه 350 میلیون تومان از محل اعتبارات داخلی دانشکده علوم پزشکی آبادان تامین شده، با حضور وزیر بهداشت مورد بهره برداری قرار گرفت.

همچنین وزیر بهداشت از بیمارستان آیت الله طالقانی آبادان بازدید کرد و در این بازدید، مرکز پزشکی هسته ای و همچنین بخش مراقبت های ویژه نوزادان بیمارستان آیت الله طالقانی آبادان افتتاح شد.

مرکز پزشکی هسته ای بیمارستان آیت الله طالقانی آبادان با 14 میلیارد ریال اعتبار از محل بخش خصوصی و بخش مراقبت های ویژه نوزادان این بیمارستان نیز با 550 میلیون تومان اعتبار از محل اعتبارات داخلی دانشکده علوم پزشکی آبادان تجهیز شده است.

در ادامه سفر هاشمی به آبادان، 20 دستگاه آمبولانس جدید که با هزینه 4 میلیارد و 600 میلیون تومان و از محل اعتبارات سازمان منطقه آزاد اروند برای دانشکده علوم پزشکی آبادان خریداری شده است، مورد بهره برداری قرار گرفت.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار