تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۴
کد خبر: ۱۳۲۳۹۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سعداوی: به جام حذفی جدی فکر می‌کنیم
سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان با بیان این که به صورت جدی و با قدرت به جام حذفی فکر می‌کنیم، گفت:‌ در این رقابت ها هیچ تیمی را دست کم نمی‌گیریم
سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان با بیان این که به صورت جدی و با قدرت به جام حذفی فکر می‌کنیم، گفت:‌ در این رقابت ها هیچ تیمی را دست کم نمی‌گیریم.

نعیم سعداوی اظهار کرد:‌ پس از بازی با گسترش فولاد، دو روز به تیم استراحت دادیم و اکنون در حال آماده‌سازی تیم برای دیدار برابر عقاب تبریز در جام حذفی هستیم؛ جمعه این هفته عازم تبریز می‌شویم تا روز شنبه به مصاف این تیم برویم.

وی با بیان این که به صورت جدی و با قدرت به جام حذفی فکر می‌کنیم، افزود: برنامه‌مان به صورتی است که هیچ تیمی را در جام حذفی دست کم نمی‌گیریم. شناخت زیادی نسبت به حریف‌ نداریم و فقط می‌دانم علی‌رغم مشکلاتی که داشته‌اند در اولین گام‌شان در جام حذفی، موفق ظاهر شدند.

سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان افزود: نکات لازم را به بازیکنانم گوشزد کرده‌ام و همه خوب می‌دانیم که جام حذفی، جام شگفتی‌ها است و نباید تیمی را دست کم گرفت. جام حذفی معادلات خاص خود را دارد و تیم‌ها در مقابل تیم‌های لیگ برتری خیلی با انگیزه ظاهر می‌شوند و همین هم کار ما را مشکل می‌کند اما تلاش‌مان این است که با تمام توان و وجود با این موضوع مقابله کنیم.

وی گفت: طبق آن‌‌چه متوجه شده‌ایم باید در تبریز در یک زمین چمن مصنوعی بازی کنیم و چرا باید به این صورت باشد؟ یعنی یک زمین چمن طبیعی در آذربایجان وجود ندارد که ما در آن‌جا بازی کنیم؟ به هر حال این طور صحیح نیست و اگر تیمی می‌خواهد در این رقابت‌ها شرکت کند باید شرایط و امکانات آن را هم داشته باشد. ما نباید در این شرایط حساس لیگ برتر، در یک زمین چمن مصنوعی بازی کنیم. از باشگاه نیز خواسته‌ایم که باتوجه به این شرایط حساس، خواستار بازی در یک زمین چمن طبیعی باشد.

سعداوی بیان کرد: ‌متاسفانه در حال حاضر مهرداد جماعتی را به دلیل مصدومیتی که در بازی اخیر برای او پیش آمد، در اختیار نداریم. اکبر ایمانی هم که از قبل بازیکن مصدوم ما بوده و هنوز مشکلش رفع نشده است. دیگر بازیکنانم با انگیزه و شاداب تمرین می‌کنند.

وی در ادامه در پاسخ به این سوال که تا چه اندازه از نتیجه‌گیری تیم در بازی‌های اخیر رضایت دارید؟ گفت: ‌واقعیت این است که در این چهار هفته یک روند رو به رشد را شاهد بوده‌ایم. در کل باید بگویم در دو بازی اخیر، به انسجام و ساختار دفاعی خوبی رسیده‌ایم و دو بازی است که گل دریافت نکرده‌ایم، ضمن این‌که فرصت کمی به حریفان‌مان داده‌ایم.

سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان افزود: تیم‌مان نیاز دارد در بخش تهاجمی نیز بهتر شود و البته با انگیزه‌ای که در بازیکنانم می‌بینم به طور حتم تا اندازه زیادی در این خط به شرایط مناسب خواهیم رسید. طالب‌لو نیز همان‌طور که قبلا گفته‌ام، دروازه‌بان با تجربه‌ای است و فارغ از بعد فنی، از نظر رفتاری و تجربه نیز می‌تواند به ما کمک کند. البته به دو گلر دیگرمان هم خیلی خوب، با انگیزه و پرتوان تمرین می‌کنند و یک رقابت بسیار خوب بین سه دروازه‌بان‌مان وجود دارد و همین باعث شده، شرایط کیفی آن‌ها بالاتر برود.

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به سفر انفور ارنست به کشورش و شایعاتی که در خصوص برنگشتن او به تیم پیش آمده است، چقدر این صحبت‌ها صحت دارد؟ گفت: ‌اصلا این طور نیست و فکر می‌کنم قرار است او امروز (دوشنبه) برگردد. او با ما قرارداد دارد و مشکل خاصی هم وجود ندارد، البته هنوز کارتITC  او صادر نشده است.

سعداوی همچنین در خصوص صحبت‌هایی مبنی بر جدایی بختیار رحمانی از استقلال تهران در نیم‌فصل و بازگشت او به فولاد، عنوان کرد: قبلا هم این سوال از من پرسیده شد و باید بگویم معلوم نیست منبع این خبرها از کجا است. وقتی خودشان می‌آیند چنین خبرهایی را انعکاس می‌دهند، پس خودشان هم باید پاسخگو باشند و چرا ما باید پاسخ بدهیم؟

وی افزود: من اصلا اظهارنظری نسبت به این موضوع ندارم و همان‌هایی که روی این موضوع مانور داده‌اند باید پاسخگو باشند که اصلا منبع‌شان از کجا بوده است.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار