تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۸
کد خبر: ۱۳۲۴۰۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
جزئیات ثبت‌نام دانشجویان جدید دانشگاه صنعتی هویزه
مدیر امور آموزشی دانشگاه صنعتی شهدای هویزه از پذیرش 102 دانشجو در این دانشگاه از طریق کنکور سراسری 95 خبر داد و جزئیات ثبت‌نام این دانشجویان را اعلام کرد
مدیر امور آموزشی دانشگاه صنعتی شهدای هویزه از پذیرش 102 دانشجو در این دانشگاه از طریق کنکور سراسری 95 خبر داد و جزئیات ثبت‌نام این دانشجویان را اعلام کرد.

مدینه فرهام اظهار کرد: در کنکور سراسری امسال 102 نفر در 2 رشته مهندسی برق و مهندسی مکانیک دانشگاه صنعتی هویزه پذیرفته شدند.

وی افزود: ثبت‌نام اینترنتی پذیرفته‌شدگان شنبه و یک‌شنبه انجام شد و زمان ثبت‌نام حضوری برای رشته مهندسی برق امروز و رشته مهندسی مکانیک فردا خواهد بود؛ کسانی که نقص پرونده داشته‌اند، می‌توانند ثبت‌نام خود را روز چهارشنبه، هفتم مهرماه تکمیل کنند.

مدیر امور آموزشی دانشگاه صنعتی شهدای هویزه تصریح کرد: البته هفته آینده برای موارد خاصی که از سوی سازمان سنجش به دانشگاه معرفی می‌شود، امکان ثبت‌نام نیز وجود دارد.

فرهام در خصوص مدارک لازم برای ثبت‌نام حضوری، گفت: دانشجویانی که برای ثبت‌نام حضوری مراجعه می‌کنند باید یک پرینت از ثبت‌نام اینترنتی خود و مدارک هویتی مانند شناسنامه و مدرک دیپلم، پیش‌دانشگاهی و ... را به همراه داشته باشند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار