تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۹
کد خبر: ۱۳۲۴۰۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
روشی جدید برای ایجاد نارضایتی عمومی؛
شهرداری منطقه 2 اهواز، تر و خشک را با هم می سوزاند
خوزنیوز: اجرائیات شهرداری منطقه 2 اهواز روش جدیدی برای ایجاد نارضایتی عمومی شهروندان پیدا کرده و آن تعمیم احکام و جرائم متخلفین به غیر متخلفین است!

شهرداری منطقه 2 اهواز، تر و خشک را با هم می سوزاند

در این روش آن‌ها برای اینکه متخلفین را به پرداخت عوارض و حقوق شهرداری وادار نمایند، تلاش می‌کنند تا همسایگان آن‌ها را نیز در سرنوشت آن‌ها شریک ساخته و فشاری مضاعف را برای احقاق حقوق شهرداری وارد سازند.
روش مذکور نه‌تنها غیراخلاقی و موجب پایمال شدن حقوق شهروندی کسانی است که هیچ نقشی در رفتار متخلفانه ندارند، بلکه اصولاً این پرسش را در اذهان ایجاد می‌کند که آیا شهرداری اهواز و در ذیل آن، شهرداری‌های مناطق، فاقد دفاتر حقوقی یا مشاورانی در این امور می‌باشند که چنین رفتارهایی را توصیه کرده یا از کنار آن به‌سادگی عبور می‌کنند؟
اجراییات شهرداری منطقه 2 برای دریافت عوارض حقه خود از 4 واحد یک مجتمع 12 واحدی،  اقدام به بستن پارکینگ مجتمع نموده و همه ساکنان این مجتمع را که شامل چندین مطب پزشک نیز هست، به خلافی که نکرده‌اند، تنبیه می‌کند! یعنی 8 واحد دیگر که عوارض و حقوق شهرداری را به‌موقع پرداخت‌نموده‌اند نیز باید با تنبیهی که مأموران اجراییات برای واحدهای متخلف در نظر گرفته‌اند، بسوزند و بسازند و هرگاه اعتراضی هم کنند با رفتار تند و غیرمؤدبانه نیز روبرو گردند!
این شیوه ناپسند شهرداری منطقه 2 اهواز  در صورت شیوع و گسترش به‌کل منطقه و سایر مناطق شهر، به‌جز نارضایتی عمومی چه چیز دیگری به دنبال خواهد داشت؟ در این صورت تفاوت یک شهروند مطیع قانون با یک شهروند گریزان از قانون چه خواهد بود؟ آیا چنین روشی که مبتنی بر مجازات و تنبیه جمعی از شهروندان به خاطر تخلف عده‌ای دیگر است، ازنظر حقوقی قابل‌قبول است و مجریان امر آگاه به نتایج آن هستند؟
:
:
:
آخرین اخبار