تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۴
کد خبر: ۱۳۲۴۱۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
امام جمعه اندیمشک:
حماسه مردم اندیمشک در ۶مهر برای ملت ایران تبیین می‌شود
با هدف پاسداشت فرهنگ ایثار و افتخار رزمندگان اسلامی در هشت سال دفاع مقدس حماسه مردم اندیمشک در حماسه شش مهر تبیین می‌شود
امام جمعه اندیمشک گفت: با هدف پاسداشت فرهنگ ایثار و افتخار رزمندگان اسلامی در هشت سال دفاع مقدس حماسه مردم اندیمشک در حماسه شش مهر تبیین می‌شود.

حجت‌الاسلام نعمت‌الله خدامی اظهار داشت: نفوذ مسئله مهمی است که بخش‌های زیادی از جامعه ما را درگیر ساخته و برای حفظ سلامت جامعه و جلوگیری و از دخالت بیگانگان در کشور باید مساله نفوذ را جدی بگیریم.

وی بیان کرد: مقام معظم رهبری بارها بر مساله نفوذ تاکید کرده‌اند و این تاکید نشان می‌دهد که همه قوا و مدیران اجرایی در خصوص هوشیاری در قبال نفوذ مسئولیت دارند چرا که پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران دشمن تلاش زیادی کرد که از طریق نفوذ انقلاب اسلامی ایران را به انحراف بکشاند.

امام جمعه اندیمشک با بیان این که دشمنان به اسم مبارزه با تروریسم خشونت‌طلبی را در دنیا قانونی‌ کرده‌اند و هر چه جنگ و سلاح نابود‌ کننده در جهان وجود دارد ریشه در آمریکا و اسرائیل دارد افزود: همین افراد ائتلاف تشکیل می‌دهند برای مبارزه با تروریست و خشونت و در نهایت مسلمانان را به خشونت طلبی متهم می‌کنند در حالی که قرآن معرف مسلمانان است و در هیچ کجای قرآن و روش پیامبر(ص) دعوت به خشونت وجود ندارد و مظهر رحمت الهی است.

وی گفت: یزدیان دوران معاصر داعشیان و حامیان منطقه‌ای و صهیونیستی آنان هستند که بی‌رحمانه بر سر مردم مظلوم و بی‌دفاع یمن و سوریه و عراق بمب و موشک خالی می‌کنند و هزاران کودک و زن و انسان بی‌گناه را به قتل می رسانند.

خدامی بیان کرد: لشکر عاشوارییان و حامیان امام حسین (ع) نیز در دوران معاصر جوانان و مردمی هستند که به دور از آلودگی دنیوی و با هدف تبیین و پاسداشت فرهنگ اهل بیت (ع) و با انگیزه الهی رهسپار عرصه نبرد علیه ترور و زشتی شده و جان و مال خود را در هشت سال دفاع مقدس و دفاع از حرمین شریفه اهدا می کنند.

وی افزود: این عرصه نبرد تا زمان پیروزی لشکر اسلام بر اراده و توان مستکبرین و حامیان صهیونیستی آنان در طول تاریخ ادامه خواهد یافت چرا که شهدای  مدافع حرم با حضور پرشور خود در دفاع از حرمین شریفه اهل بیت(ع) بر حفاظت از مکتب اسلام در انقلاب ایران توجه و تاکید کردند.

امام جمعه اندیمشک اظهار کرد: مردم اندیمشک در تمامی عرصه‌ها و صحنه‌ها پشتیبان ولایت‌فقیه و ارزشهای اسلامی و انقلابی ایران معاصر هستند و حضور پر شور جوانان و عاشقان مکتب و سیره اهل بیت(ع) شهر سرور و حماسه اندیمشک، در صحنه دفاع از حرمین شریفه اهل بیت(ع) گواه و تجلی عزت مندی این مردم در دفاع از خط و منش انقلابی و اسلامی ایران معاصر است.

وی گفت: این منطق و حماسه در هشت سال دفاع مقدس و در شش مهر و چهار آذر توسط مردم سنگربان مقاوم کرخه و دز به خوبی در تاریخ شرح و بیان شده و به همین جهت امسال با هدف پاسداشت فرهنگ ایثار و افتخار رزمندگان اسلامی در هشت سال دفاع مقدس حماسه مردم اندیمشک در حماسه شش مهر با برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی تبیین می‌شود.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار