تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۹
کد خبر: ۱۳۲۴۳۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
وزیر کشور:
زائران اربعین بدون ویزا به مرزمراجعه نکنند
وزیر کشور از زائران خواست تا بدون ویزا برای رفتن به عتبات عالیات به مرزها مراجعه نکنند
زائران اربعین بدون ویزا به مرزمراجعه نکنندوزیر کشور از زائران خواست تا بدون ویزا برای رفتن به عتبات عالیات به مرزها مراجعه نکنند.

عبدالرضا رحمانی فضلی صبح امروز سه شنبه که به منظور بازدید از پایانه مرزی شلمچه و آگاهی از روند اقدامات انجام شده در مرز شلمچه برای آماده سازی تردد زائران اربعین، وارد فرودگاه بین المللی آیت الله جمی (ره) آبادان شد، در جمع خبرنگاران افزود: به منظور همکاری و فراهم آوردن شرایط بهتر زائران قرار است امروز بازدیدهایی را از مرز شلمچه، چذابه و مهران داشته باشیم و در نهایت با بررسی تمام جوانب، تصمیمات لازم به منظور تسهیل در تردد زائرین اربعین حسینی گرفته شود.

وی، اولویت نخست و اصلی وزارت کشور را امنیت زائرین دانست و اظهار کرد: هماهنگی های لازم با طرف عراقی صورت گرفته و تمام شرایط در این خصوص مهیا است.

رحمانی فضلی با تاکید به اینکه اخذ ویزا برای انجام مراسم اربعین امسال ضروری است، تصریح کرد: مراکز صدور ویزا را افزایش داده ایم و مقرر شد، زائرین از مراکز استانها ساماندهی شوند به همین دلیل از تمام کسانی که قصد سفر به عتبات عالیات در ایام اربعین را دارند تقاضا داریم بدون ویزا به مرزها مراجعه نکنند.

وی تمامی اقدامات انجام شده در این مورد را ناشی از تجربه دو سال گذشته دانست و به زائران اربعین حسینی توصیه کرد به منظور تسهیل در برگشت از کشور عراق سعی کنند در کربلا و نجف توقفی کوتاه داشته باشند.

 وزیر کشور در بدو ورودش به فرودگاه آبادان مورد استقبال رسمی از سوی استاندار خوزستان، فرماندار ویژه آبادان و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند قرار گرفت.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار