تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۸
کد خبر: ۱۳۲۴۶۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رحمانی فضلی:
زائران اربعین به تدریج وارد منطقه شوند
وزیر کشور از مردم خواست متقاضیان برای خروج از مرز شلمچه در ایام اربعین به تدریج وارد منطقه شوند
وزیر کشور از مردم خواست متقاضیان برای خروج از مرز شلمچه در ایام اربعین به تدریج وارد منطقه شوند.

غلامرضا رحمانی فضلی پیش از ظهر امروز سه شنبه در حاشیه بازدیدش از پایانه مسافری شلمچه و آماده سازی زیرساخت های اربعین در این مرز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از زواری که قصد تردد از مرز شلمچه را دارند خواهشمندیم به تدریج وارد منطقه شده و کاملا به دستورالعمل ها، هشدارها و توصیه های مسئولین منطقه عمل کنند و به اندازه ظرفیت های موجود توقع خدمات و انجام کار را داشته باشند.

وی به نقش کلیدی مردم در ایام اربعین تاکید و افزود: دولت هر اندازه کار انجام دهد بدون همکاری مردم باز هم نمی تواند جوابگوی مردم باشد که امیدواریم شاهد همراهی مردم، زوار و مسئولان باشیم.

وزیر کشور در ادامه، از تصمیم برای افزایش ظرفیت زوار در مرز شلمچه نسبت به سال های گذشته اشاره کرد و گفت: برای عملی کردن این تصمیم باید خدمات دهی، امور زیربنایی را بهتر و سرعت انجام کار را افزایش داد.

وی از افزایش ۱۰۰ درصدی ظرفیت پارکینگ و مواکب در شلمچه خبر داد و عنوان کرد: از نظر تدارکاتی و امور رفاهی نیز ظرفیت ها ۲ برابر شده است.

رحمانی فضلی در پایان، بر لزوم سرعت بخشی به کارها تاکید کرد و تلاش دستگاه های استانی را نشان دهنده اعتقاد به خدمت رسانی به زوار اباعبدالله(ع) دانست.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار