تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۷
کد خبر: ۱۳۲۴۶۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی خوزستان:
احداث 39 مجموعه‌ تاسیسات گردشگری در خوزستان
معاون برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری خوزستان از ساخت ۳۹ مجموعه‌ تاسیسات گردشگری از سوی بخش خصوصی در شهرهای مختلف استان خبر داد
معاون برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری خوزستان از ساخت ۳۹ مجموعه‌ تاسیسات گردشگری از سوی بخش خصوصی در شهرهای مختلف استان خبر داد.

تبار قریب اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین زیرساخت‌های لازم برای توسعه‌ گردشگری، ایجاد و بهره‌برداری از تاسیسات گردشگری است.

وی افزود: وجود این تاسیسات به رونق یافتن گردشگری و حضور گردشگران داخلی و خارجی کمک می‌کند.

قریب با اشاره به ۳۹ پروژه‌ی گردشگری در حال ساخت در خوزستان، بیان کرد: این پروژه‌ها در شهرهایی از جمله آبادان، اهواز، امیدیه، اندیمشک، ایذه، باغملک، بهبهان، رامهرمز، دزفول، سوسنگرد، شادگان، شوش، شوشتر و ماهشهر در حال ساخت هستند که به زودی به بهره‌برداری می‌رسند.

معاون برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری خوزستان تصریح کرد: این پروژه‌ها شامل انواع مختلف تاسیسات گردشگری نظیر هتل، هتل آپارتمان، مجتمع خدمات رفاهی و بین راهی، مجتمع‌های گردشگری و رستوران‌های سنتی است.

وی در پایان، با اشاره به استقبال بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری در ظرفیت‌های گردشگری خوزستان ادامه داد: فضای مناسبی در استان برای حمایت از سرمایه‌گذاران در حوزه‌ی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ایجاد شده، روند سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در بخش گردشگری خوزستان رو به افزایش است که این موضوع نوید دهنده آینده روشن و ایجاد تحول در صنعت گردشگری خوزستان است.
:
:
:
آخرین اخبار