تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۰
کد خبر: ۱۳۲۴۶۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
افتتاح سومین خانه امید بازنشستگان خوزستان در دزفول
خانه امید بازنشستگان شهرستان دزفول به عنوان سومین خانه امید استان خوزستان روز سه شنبه بدون حضور مسئولان محلی افتتاح شد
خانه امید بازنشستگان شهرستان دزفول به عنوان سومین خانه امید استان خوزستان روز سه شنبه بدون حضور مسئولان محلی افتتاح شد.

مدیر صندوق بازنشستگی کشوری در خوزستان روز سه شنبه در آئین افتتاح این خانه امید گفت:2 صندوق بازنشستگی در استان خوزستان در سال 90 در شهرهای اهواز و اندیمشک به بهره برداری رسیده و امروز نیز بمناسبت 25 ذی الحجه سومین مرکز به هراه 9 مرکز دیگر در سراسر کشور به مرحله بهره برداری رسید.

علیمراد شیری با انتقاد از حضور نیافتن مدیران دستگاه های اجرایی دزفول در آئین افتتاح خانه امید بازنشستگان این شهرستان خواستار همکاری بیشتر ارگان ها با صندوق بازنشستگی شد و افزود:خانه امید بازنشستگان شهرستان دزفول در زمینی به مساحت 2 هزار و 228 مترمربع که از سوی شهرداری دزفول واگذار شده ساخته شده که برای ساخت آن 11میلیارد و 800 میلیون ریال وبرای تجهیز آن یک میلیارد ریال از سوی صندوق بازنشستگی کشوری هزینه شده است.

وی اظهار کرد:صندوق بازنشستگی کشور علاوه بر اینکه خود را ملزم به ارائه خدمات مالی و اقتصادی به بازنشستگان می داند نیازهای روحی و روانی آنها را نیز مدنظر قرار داده و با برگزاری همایش و طرحهایی در این خصوص به یاری بازنشستگان می آید.

شیری، تعامل و هماهنگی کلیه بازنشستگان دستگاه های اجرایی را از اهداف این صندوق دانست و گفت:بازنشستگان باید با هم آشنا شوند و آموزش های لازم را فراگیرند و با خاطره گویی ،داستان سرایی و شب شعر اوقات فراغت خود را به بهترین نحو پر کنند.
وی افزود:همچنین تلاش می شود برای پایش و غربالگری بیماری بازنشستگان با دانشگاه علوم پزشکی هماهنگی شود تا مشکلات بهداشتی و درمانی آنها رفع شود .

مدیر صندوق بازنشستگی کشوری در استان خوزستان بازنشستگان را آینه شاغلان دانست و با تاکید بر توجه و تکریم آنها گفت:بازنشستگان نقش محوری و کلیدی در جامعه دارند.

حبیب اله کردونی رئیس هیئت مدیره کانون بازنشستگان آموزش و پرورش خوزستان نیز در این آئین گفت:دزفول الگوی استان خوزستان است زیرا از نادرشهرهایی است که تمام مسائل و مشکلات مردم به دست خود مردم حل می شود و حضور مردم خیر دزفول در زمینه مدرسه سازی ، ساخت بیمارستان و کارهای خیر بی نظیر است .

وی افزود:با مدیریت محمدحسن خردمند به صندوق بازنشستگی کشوری در شهرستان دزفول نگرانی در این خصوص وجود ندارد و انتظار می رود مسایل و مشکلات بخوبی با مدیریت ایشان حل شود.

وی گفت:بخشی از تکریم بازنشستگان به خودشان باز می گردد لذا از بازنشستگان تقاضا می شود این مرکز را به صورت خودگردان اداره کنند و در راستای حل مشکلات خود کوشا باشند و منتظر مسئول خاصی نمانند.

عبدالمحمد جرجانی سرپرست مدیریت آموزش و پرورش دزفول نیز بازنشستگان را گنجینه گرانبها برای جامعه دانست و از همکاری شهرداری جهت ارائه زمین این مرکز تقدیر کرد .

عظیم سرافراز رئیس شورای اسلامی شهر دزفول نیز گفت:متقاضیان زیادی برای ساخت مراکز فرهنگی و هنری در پارکها و بوستانهای دزفول وجود دارد بطوریکه در حال حاضر بیش از 100 درخواست در این خصوص در شورای شهر ارائه شده که با هیچکدام از آنها موافقت نشده و با دلیل حساسیت خاصی که برای بازنشستگان قائل هستیم در دوره پیشین شورا،این زمین از سوی شهرداری واگذار شد.

وی با بیان اینکه برخی مدیران شهرستان دزفول به دلیل حضور در جلسات استانی و کشوری در این آئین حضور ندارند گفت:همچون گذشته همکاری های لازم را با صندوق بازنشستگی خواهیم داشت و در صورت وجود هرگونه مانع آنها را از میان برخواهیم داشت.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار