تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۴
کد خبر: ۱۳۲۴۷۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی:
سال آینده برای پرداخت حقوق بازنشستگان با بحران مواجهیم/ پرونده ادغام درمان بسته شود
رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی گفت: با این روند اگر پیش برویم سال آینده برای پرداخت حقوق بازنشستگان که ماهانه ۳ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان است با مشکل و بحران مواجه شویم
رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی گفت: با این روند اگر پیش برویم سال آینده برای پرداخت حقوق بازنشستگان که ماهانه ۳ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان است با مشکل و بحران مواجه شویم.

علی اصغر بیات در یازدهمین همایش بزرگداشت روز خانواده و تکریم بازنشستگان گفت: 7 میلیون نفر بازنشسته در کشور داریم و 33 کانون شهرستانی و استانی در این ارتباط فعالیت می‌کنند.

وی ادامه داد: می‌دانیم دولت در شرایط سختی قرار دارد اما زندگی بازنشستگان بسیار سخت است و علیرغم اهتمامی که در این زمینه شده اما در زمینه ارتقای زندگی معیشتی بازنشستگان و همسان‌سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی که از سال 88 تاکنون انجام شده بیشتر احساس می‌شود.

رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی با تاکید بر کمک به بیمه تکمیلی و عمر بازنشستگان گفت: در 3 دوره در این زمینه مشارکت و کمک شده این در حالی است که درمان از نان شب برای بازنشستگان واجب تر است و انتظار داریم در بخش درمان و در بیمه تکمیلی به ما کمک شود.

رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی افزود: با این روندی که به جلو می‌رویم سال آینده سازمان تامین اجتماعی راجع به پرداخت حقوق بازنشستگان که ماهانه 3 هزار و 400 میلیارد تومان می‌پردازد با مشکل مواجه می‌شود و برای حل این بحران باید فکری کرد.

بیات گفت: انتظار داریم نسبت به پرداخت بدهی سازمان تامین اجتماعی و حل مشکل دست ما را بگیرید چرا که سازمان تامین اجتماعی تعهدات سنگینی دارد و 40 میلیون جمعیت را پوشش می‌دهد.

وی گفت: یک فرد بازنشسته با حقوق یک میلیون تومانی زندگی می‌کند که اگر همین رقم را نگیرد چه باید بکند؟!

این مقام مسئول تاکید کرد: تقاضا داریم پرونده ادغام درمان در تامین اجتماعی بسته شود چرا که بیمارستان‌ها و درمانگاه‌های این سازمان از حقوق کارگری ساخته شده و بیت‌المال نیست و امیدواریم خیالمان از این بابت راحت شده و آرامش بازنشستگان حفظ شود.
مرجع / فـارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
GERMANY
|
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۴
0
0
توجه کنید مبالغی که از بابت سی درصد حق بیمه توسط کارگران به حساب در بانکها واریز می شود . اگر درصدی از (سود )حق بیمه ها به حساب درمان بازنشستگان تخصیص داده شود تمام کارگران و بازنشستگان می توانند از هزینه درمان رایگان در بیمارستانها و سایر بهره مند شوند و دیگر نیازی به بیمه تکمیلی از سایر بیمه های خصوصی مثل آتیه سازان و یا دی و یا امثالهم نمی شود. تکرار می کنم فقط (از سود بانکی حق بیمه ها ) نه از محل اصل حق بیمه ها و یا از درآمد سرمایه گذاریها ی سازمان مثل هتلها و یا کارخانه ها و.... )اگر درست مدیریت شود هیچوقت سازمان برای پرداخت مستمری قلیل و حق درمان بازنشستگان با کمبود بودجه مواجه نمی شود .اگر درست مدیریت شود هیچوقت واحدهای صنعتی زیانده نمی شوند ووووو !!!!!!!!
:
:
:
آخرین اخبار