تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۹
کد خبر: ۱۳۲۴۷۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار هندیجان خبر داد:
تشکیل کمیته‌های یازده‌گانه ستاد اربعین هندیجان
فرماندار هندیجان گفت: برای خدمت‌رسانی هر چه بهتر به زوار اربعین حسینی، کمیته‌های یازده‌گانه در شهرستان تشکیل شد
فرماندار هندیجان گفت: برای خدمت‌رسانی هر چه بهتر به زوار اربعین حسینی، کمیته‌های یازده‌گانه در شهرستان تشکیل شد.

 سید مهران رفیعی ظهر امروز در جلسه ستاد اربعین شهرستان که با حضور امام جمعه و مسؤولان کمیته‌های ستاد اربعین در محل فرمانداری برگزار شد، با تبریک هفته دفاع مقدس اظهار کرد: امنیت و آسایش امروز ما حاصل فداکاری‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران در هشت سال دفاع مقدس است و ما همیشه خود را مدیون آنها می‌دانیم.

وی با اشاره به نزدیکی ماه محرم افزود: عاشورا یک فرهنگ و درس بزرگ به بشریت است.

فرماندار هندیجان در ادامه تصریح کرد: باید در سطح شهرستان موکب‌ها با برنامه‌ریزی خوب مدیریت شوند تا شهر رنگ و بوی حسینی پیدا کند و مردم به‌طور خود جوش در مراسم عزاداری شرکت کنند زیرا ماه محرم و امام حسین(ع) متعلق به مردم است.

رفیعی با اشاره به مراسم اربعین حسینی خاطرنشان کرد: شهرستان هندیجان جزو شهرهای معین در مرز شلمچه برای برپایی موکب است، باید به همت اعضاء کمیته‌های ستاد اربعین شهرستان و با کمک افراد خیر نسبت به برپایی موکب در شلمچه تلاش کنیم.

وی بیان کرد: کمیته‌های یازده‌گانه ستاد اربعین شهرستان باید پیگیر برپایی موکب در مرز شلمچه با مشارکت مردم و خیرین باشند، ما شاهد بودیم هر جا مراسمی برای ائمه بوده، مردم به بهترین وجه همکاری و مساعدت کردند، فقط مسؤولان باید با همت، مردم را پای کار دعوت کنند.

فرماندار هندیجان در پایان خواستار تلاش همه ادارات، دستگاه‌ها و سازمان‌های عضو ستاد اربعین برای خدمت‌رسانی هر چه بهتر به کاروان‌های عبوری از مسیر شهرستان به طرف شلمچه شد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار