تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۱
کد خبر: ۱۳۲۴۹۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
در روز پایانی هفته دفاع مقدس؛
نشست کتابخوانی دفاع مقدس در خرمشهر برگزار شد
نشست کتابخوانی دفاع مقدس، با معرفی ۶ کتاب حوزه دفاع مقدس در خرمشهر برگزار شد
 نشست کتابخوانی دفاع مقدس، با معرفی ۶ کتاب حوزه دفاع مقدس در خرمشهر برگزار شد.

در هفتمین روز از هفته دفاع مقدس، روز سه شنبه، ۶ کتاب با محوریت دفاع مقدس، افتخارآفرینان و خاطرات این دوران در موزه دفاع مقدس خرمشهر برگزار شد.

در این نشست، «رضا مصدر» به معرفی کتاب «زمین سوخته» اثر «احمد محمود» پرداخت، «نسرین احمدی مطور» کتاب «پایی که جا ماند» اثر «سید رضا حسینی پور» را معرفی کرد و «لیلا صحتی»، «بزرگ مرد کوچک» کتابی از خاطرات «قنبر علی بهارستانی» و «تدوین حسین نیری» را انتخاب و به معرفی آن پرداخت.

« گردان قاطر چی ها» اثر «داود امیریان» و «سقوط خرمشهر» اثر محمود جوانبخش، ۲ کتاب از انتشارات کانون فکری پرورش فکری کودکان و نوجوانان بودند که به ترتیب توسط  «زهرا مقدم دزفولی» و «زهرا مرادی نصر آبادی» انتخاب و معرفی شدند.

«عبد العباس علیان» و «عدنان دریس»، ۲ نفر دیگری بودند که در این نشست کتابخوان به ترتیب در معرفی کتاب های «حمله هوایی به الولید» اثر «احمد مهرنیا» و «رفتن برای ماندن» اثر ریحانه خوش طینت توضیحاتی ارائه کردند.

سرهنگ ثامر چنعانی مدیر مرکز فرهنگی دفاع مقدس در این  مراسم، این نشست را به دلیل پرداخت تخصصی به موضوع دفاع مقدس از مهترین برنامه های هفته دفاع مقدس در خرمشهر دانست و در ادامه از مسئولان خواست تا بیشتر در مقوله کتاب و کتاب خوانی برنامه ریزی داشته باشند.

تجلیل از برگزیدگان مسابقه کتابخوانی به مناسبت سوم خرداد با عنوان «مقاومت ۴۵ روزه» دیگر برنامه اجرای شده در طی این مراسم بود.

«هدی بحرانی»، «لیلا محمدی رضاگاه»، «نرگس مخمدی پارسا»، «رضا عارف زاده»، «عاطفه ستاوی»، «سرور موسوی»، «پرستو غلامی»، «عموری»، «یونس محمدی»، «دانیال عبودی» ۱۰ برگزیده این مسابقه بودند.

سرهنگ عبدالمجید عقیلی رئیس هئیت رزمندگان خرمشهر، علی فرحانی رئیس بهزیستی خرمشهر، امید اسپرغم رئیس دانشگاه پیام نور خرمشهر، روسای اداره های کتابخانه های عمومی خرمشهر و آبادان و مدیر فرهنگی سازمان منطقه آزاد اروند، مدیران و مسئولان شرکت کننده در این نشست کتابخوان دفاع مقدس بودند.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار