تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۲
کد خبر: ۱۳۲۴۹۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
به مناسبت هفته دفاع مقدس؛
۲ پروژه عمرانی و خدماتی در آبادان به بهره برداری رسید
با حضور جمعی از مسئولان محلی، پایانه درون استانی و پارکینگ طبقاتی و مجموعه تجاری الماس جنوب از جمله پروژه های عمرانی و خدماتی شهرداری آبادان به بهره برداری رسید
با حضور جمعی از مسئولان محلی، پایانه درون استانی و پارکینگ طبقاتی و مجموعه تجاری الماس جنوب از جمله پروژه های عمرانی و خدماتی شهرداری آبادان به بهره برداری رسید.

سرپرست شهرداری آبادان بعد از ظهر روز سه شنبه در این مراسم اظهار کرد: پایانه درون استانی در بخش پیرامونی پایانه برون استانی در محور آبادان اهواز در زمینی به مساحت ۷۵۰ مترمربع و با اعتباری معادل ۶ میلیارد ریال احداث شده است.

حسین زال بهبهانی افزود: با احداث این پایانه و جابجایی پایانه فعلی به محل جدید که در درون شهر(ایستگاه ۸) واقع است از حجم ترافیک شهری کاسته می شود.

وی اضافه کرد: پارکینگ طبقاتی و مجموعه تجاری الماس جنوب نیز در زمینی با زیربنای ۱۴ هزار و ۷۸۴ مترمربع، در پنج طبقه پارکینگ و دو طبقه تجاری ساخته شده است.

به گفته سرپرست شهرداری آبادان، در پنج طبقه این پارکینگ گنجایش پارک ۵۰۰ خودرو وجود دارد.

زال بهبهانی، بخش تجاری آن را نیز شامل ۱۸۰ مغازه، محلی برای سینما، دو پله برقی، پنج بالابر(آسانسور) و محلی برای سرو غذای فست فودی عنوان کرد.

وی تصریح کرد: ساخت پارکینگ طبقاتی و مجموعه تجاری الماس جنوب با مشارکت ۵۰ میلیارد ریالی شهرداری آبادان (بخشی از زمین و عوارض) و ۳۱۰ میلیارد ریالی سرمایه گذار(بخشی از زمین و ساخت) به انجام رسیده است.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار