تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۸
کد خبر: ۱۳۲۵۱۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بهره‌برداری از 28 مدرسه بنیاد برکت در خوزستان
28 مدرسه بنیاد برکت هدیه مقام معظم رهبری به دانش آموزان مناطق محروم استان خوزستان روز چهارشنبه به صورت همزمان در این استان به بهره برداری رسید
آیین بهره برداری از 28 مدرسه بنیاد برکت استان خوزستان با حضور محمد مخبر رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، علیرضا تابش رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، عارف نوروزی مدیرعامل بنیاد برکت، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در آیین بهره برداری همزمان از این مدرسه ها در دبیرستان 12کلاسه برکت در آبادان گفت:این واحدهای آموزشی در قالب 183 کلاس درس و زیربنای 20 هزار و 964 متر مربع و اعتبار هزینه شده175 میلیارد و 626 میلیون ریال ساخته شده است.

محمد مخبر راهبرد اصولی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در خوزستان را کمک به اشتغالزایی و تولید شغل در استان اعلام کرد و اظهار داشت:بر اساس برنامه پیش بینی شده، طی چهار سال آینده 21 هزار شغل به صورت مستقیم و غیر مستقم در استان ایجاد می شود.

وی اظهار داشت:هم اکنون دو هزار و هفت طرح عمرانی و اقتصادی در استان خوزستان از سوی این ستاد در حال اجراست و برای سال آینده نیز یک هزار طرح عمرانی و اشتغالزایی در استان پیش بینی شده است.

مخبر گفت:این طرح ها با اعتبار یک هزار و 155 میلیارد تومان اجرا می شود.

رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) گفت:استان خوزستان در سال های جنگ تحمیلی ضربات فراوانی را متحمل شد و اینک وقت آن رسیده است تا مشکلات اشتغال و بیکاری استان برطرف شود.

وی اظهار داشت:با تاکید مقام معظم رهبری، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) هر چه در توان دارد برای کمک به استان خوزستان در راستای برطرف کردن مشکلات اقتصادی و اشتغالزایی استان انجام می دهد.

 یک هزار و 870 واحد مسکن مقاوم سازی شده ویژه محرومان با مشارکت سازمان منطقه آزاد اروند، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، امروز چهارشنبه در روستاهای آبادان و خرمشهر افتتاح و به بهره برداری می رسد.

این واحدهای مسکونی با حضور محمد مخبر رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، علیرضا تابش رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان و عارف نوروزی مدیرعامل بنیاد برکت به بهره برداری می رسد.

پروژه های بهسازی روستایی از محل اعتبارات تفاهم نامه منعقد شده بین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و سازمان منطقه آزاد اروند اجرایی شده است.

براساس تفاهم نامه سال 1394 ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، سازان منطقه آزاد اروند و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ساخت 4 هزار واحد مسکن محرومان در روستاهای جنگ زده و تخریب شده از زمان جنگ تحمیلی در شهرستان های آبادان و خرمشهر، در دستور کار قرار گرفت که یک هزار و 870 واحد آن فردا چهارشنبه به بهره برداری خواهد رسید.

در این مراسم 960 واحد مسکونی در روستاهای آبادان و 910 واحد در روستاهای خرمشهر مورد بهره برداری می شود.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار